|
Skylanders: Spyro's Adventure Sneti z enim očesom uprtim v nebo in drugim v denarnico obdaruje sebe ter nadebudni naraščaj. Vesela sta oba.
Vprašanje je bistveno za razumevanje Skylanderjev: kaj naredi dobro otroško oziroma mladinsko igro? Gotovo ne tisto, na kar običajno gledamo pri špilih za velike, se pravi različne težavnosti (ker so za levji delež mulčadi višje odveč), globina (ker je večina ne bo dojela) in tehnološka naprednost (ker jo bo malokdo opazil), marveč svojstveni elementi. Prvič: ciljno občinstvo mora hitro dojeti, kako igranje poteka, nakar mu je treba sproti streči z novostmi, da se ne naveliča. Drugič: stalno se mora nekaj dogajati. Tretjič: treba je zbirati stvari, otroci imajo to neznansko radi. In četrtič: pisanost ter risankavost sta terna.
V magični portal z njimi! Ime znanega zmajčka Spyra ti morebiti daje misliti, da gre za ploščadno igro, vendar se izdelek razlikuje od prejšnjih odprav. Spyro ni več glavni junak, marveč eden od legendarnih živalskih varuhov, ki bdijo nad pravljičnim svetom. Ko tega ogrozi smešni, gargamelasto zmedeni nepridiprav Kaos, ga gredo luštkani pošastki reševat. Tega ne počno s pričakovanim skakanjem po nasprotniških beticah, temveč v lahkotnem akcijskem igranju vlog vrste hodi- naprej-in-sekljaj. Spomni na Baldur's Gate: Dark Alliance, X-Men: Alliance in Sacred ter je ovito v deško štorijico iz ameriških sobotnih risank. Ni dojenčkasta kot Nodi, ni pa tudi resnejša, kakršen je Yu-Gi-Oh. Zaradi prikupno nerodnih likov, kot so napol slep krt, ki se na smrt boji ovac, vase zaverovan rakun in odbita vila, v katere govorici je slišati angreščino, bi bili kar prava primerjava Pokemoni, le da brez japonskosti. Nič bliskanja specialnih udarcev in dretja z velikimi črkami, namesto tega sta na sporedu postavanje po rajskem vrtu in nedolžne besedne igre, ki na obraz privabijo sproščen smehljaj.
Pokemonsko pa je še nekaj drugega – zbiranje. S tem je povezana največja inovacija tega izdelka in razlog, zakaj ga nisi našel na torrentih: živo osvetljena plastična ploščad, ki ji pravijo portal. Na računalnik jo priključiš z USB-kablom, nakar nanjo postaviš figurico monstrumčiča, s katerim bi rad igral, in le-ta se pojavi v igri. V velikem začetnem paketu dobiš DVD, ploščad in tri like: zmajčka Spyra, ribaka Gill Grunta in hitrostrelno žverco Trigger Happyja. Ko igračko vzameš s podstavka, Spyro's Adventure preskoči na ločen zaslon, kjer čaka, dokler nanjo ne postaviš druge. Nato se po par sekundah včitavanja ob svetlobnih efektih in vu-vuššš-kabum zvokih znajdeš tam, kjer si bil, le da odtihmal nadzoruješ tistega Skylanderja, ki si ga zadegal na portal. Kak cinik bo ziher rekel “Dej pejt v vrtec, Sneti, a to je kaj posebnega?!” Tudi jaz sem malo sumljivo gledal, ko sem menjavo izvedel prvič. A kmalu mi je kri planila v že dodobra sklerozno žilico, ki ne čisla le virtualnega, marveč otipljivo igranje. Po eni strani zaradi samega polaganja plastičnih živalic na piedestal, česar v dvajsetletni karieri, v kateri sem izkusil vse mogoče, dejansko še nisem počel. Vsa čast tistim, ki so si sistem izmislili (pisca scenarija sta prej sodelovala pri Svetu igrač!), in založniku, ki je imel jajca, da se je vrgel v strošek. Po drugi pa zato, ker so modelčki kakovostni, zdržljivi in tako lepi, da jih imaš komot na polici kot okras ali zbirateljski ponos. Za nameček je Spyro's Adventure fantastično darilo nadebudnemu mladincu ali zagretemu kolekcionarju. Na polici pač ne smejo biti le podobice Vojne zvezd in specialne edicije rumenkastih gat japonskih srednješolk, a ne, Raveer.
Vsaka beštijica pripada enemu od osmih D&Djskih elementov: zraku, življenju, vstalosti od mrtvih, vodi, magiji, zemlji, ognju ali tehnologiji. Štartna trojka je magično-vodno-tehnološka, ostale figurice moraš dokupiti. To storiš v paketih po tri za trideset evrov ali posamič za deset apoenov. Za možnost stoodstotnega končanja igre potrebuješ še ostalih pet elementov, kar pomeni 50 evrov, za kompletiranje zbirke pa boš pljunil dosti več, saj je kipcev nad trideset. No, to je vidik za zagreteže. Skylanderje je moč brez težav igrati in končati s temeljno trojico, nedostopna ostanejo le določena vrata, za katerimi je na manjših delih stopenj roba v obliki pokrival, ki te okrepijo, in neobveznih zakladov.
strani [2]: 1 2
|
82
sorodni članki
![]() |
|