|
Arcania: Fall of Setarrif LordFebo
Četrti Gothic (J208, 59) je bil vnebovpijoče razočaranje. V prvi vrsti ni bilo krivo to, da so ga razvili še za konzole, marveč nesposobnost novega razvijalca, ki je pomendral vse adute niza. Ker je Arcania, kakor se je zadnji del imenoval, prejela same negativne kritike, se dodatka niti nismo nadejali. Toda prišel je, čeprav bi bilo bolje, ako bi ne, kajti ta kupček trolovega govna ni vreden niti najnižje dvomestne ocene, kamoli cene. Kot da bi nekdo prav zanalašč hotel še dodatno poteptati blagovno znamko.
Nova odprava brezimnega junaka, ki nadaljuje pregon demona v kraj Setarrif, je dolga pičlih nekaj ur in temelji le na mikastenju. Igralec je vržen v posiljeno situacijo, ki jo razkrivajo obupno amaterski glasovi, namesto prostega sveta pa špil sestoji iz posameznih morečih stopenj. Izziva ni nikakršnega, kajti visoko izurjen in opremljen lik, bodisi frišno ustvarjen, bodisi uvožen iz prejšnje pustolovščine, gre skozi valove zombije, žuželk, orkov in banditov kot ognjen meč skozi maslo. Vsi elementi izpopolnjevanja in nadgrajevanja so potisnjeni docela vstran. Tako kot ostale žanrske pritikline – raziskovanje, kramljanje in kvestovanje. Niti mirnih kotičkov v smislu štacun, naselij in privlačne prirode v Setarrifu ni, saj je mesto v razvalinah in po njem blodijo nemrtvi. Premočrtno dogajanje s komaj kako neobvezno nalogo in občasnim vodenjem starih kameradov, kot sta Milten in Lester, je neopisljivo nesmiselno. Vse, s čimer se je Gothic nekoč proslavil, torej svobodo potovanja, naravnostjo, življenjskostjo, mesti s trgovci in hrpo obrobnih opravil, je šlo dokončno po zlu. Ta izdelek je neposrečen mod, katerega preizkus bi odsvetoval celo ob njegovi zastonjskosti, kaj šele za zahtevani izdatek. Pobruh!
|
sorodni članki
![]() |
|