IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Terraria
Terraria

Aggressor

Pa se je začelo: klone je začela dobivati razvpita peskovniščina Minecraft. Farbovita ploščada Te­rraria po njej neposredno povzame osnovne prijeme, le da je s treh Minecraftovih stisnjena v dve, od strani gledani dimenziji.
Kaj to pomeni? Predvsem veliko, veliko krampanja, tako po skalovju kot skalpih pošastkov. Rudarjenje po igralnem ozemlju, ki se na začetku izgradi naključno, je namreč poglavitni ključ do uspeha. V svojih nedrjih skriva surovine za razcvet, do katerih se je treba dokopati. Svoj lik v celoti krepiš z zbiranjem boljše opreme, kot so oklepi, hladne cepanice in nekaj pištol. Robo dobimo bodisi v skrinjah pod zemljo, bodisi si jo skujemo iz pretopljene rude, ki je, glej glej, takisto v globinah. Če se hočemo razviti, je torej treba riti.

En zaslon na večjih kartah predstavlja manj kot petdesetino mogoče globine. Če umremo, je pot navzdol od točke rojevanja v hiški na površju zelo dolga.

In to pošteno, kajti podzemne jame gredo prav do pekla. Globlje kot kopljemo, več je nahajališč redkejših kovin, a tudi več monstrumov, kot so okostnjaki, zombiji in podobna klasična zalega. Mlatenje po kamnu predstavlja od oka štiri petine igre. V običajnih frpjkah vriskaš ob levelanju in izpolnjenih kvestih, tu pa tedaj, ko po rovu, daljšem od karavanškega predora, naletiš na veliko zaplato rude ali zaklad. Tako prosto raziskovanje je prva polovica bistva Terrarie, saj špil nima ne zgodbe, ne končnega cilja in ne kvestov, ki bi te vodili za roko. To utegne tiste, ki bodo minecraftovski koncept srečali prvič, malce zmesti. Posebej ker je uvajanje izpeljano švohotno in moraš imeti poleg odprto uradno wikijevsko stran. Toda rovarjenje ni enolično, saj je raziskovanje napeto. Za to poskrbi množica po karti raztepenih skrivnosti in izzivov. Razviti špilavci se bodo spopadli s tremi županskimi beštijami in se podali v najglobljo, peklensko raven podzemlja z najbolj tečnimi sovražniki. Sem in tja doživiš tudi invazijo goblinov.

Običajne beštije so tumpaste, zato pa so šefovski boji zateženi in dolgotrajni. No, ko tegale Jedca svetov po četrt ure pokončate, je občutek odličen.

Drug pomemben vidik Terrarie je ustvarjalni, saj je moč poleg kovanja predmetov graditi stavbe. Lahko si narediš preprosto sobico, ki je dovolj, da se ob padcu noči obraniš pred zombiji, ki tedaj preplavijo površje. A moč je spustiti domišljijo na pašo in zgraditi grad z množico skrinj in delavnic. Zakaj? Ker lahko.
Taka peskovniškost bržda ne bo povšeči sleherniku. A preizkus priporočam, saj naslov na Steamu košta le 10 evrov. Zanj že sedaj dobimo zgledno količino vsebine, avtorji pa igro vsekozi nadgrajujejo in širijo. Doslej jo je kupilo skoraj pol milijona ljudi in je ta hip med najbolj priljubljenimi neodvisnicami. Bo pa nekaj slabosti še treba popraviti. V prvi vrsti mlatenje, ki je leseno in vsebuje cel en zamah. To najeda pri boju z drugimi igralci, saj tepež še ni tako fajn, kot bi lahko bil. Za večigralstvo, ki zajema bojevanje (PvP) in sodelovanje v četvero, postavimo svoj strežnik, kar je zapleteno in hroščato. Toda s trenutno frekvenco posodobitev je pred Terrario še lepa prihodnost, minecraftovsko plagiatorstvo gor ali dol. 

Terrario smo \'dojeli\' tedaj, ko začnemo teren tekoče vključevati v svojo strategijo in ga sčasoma izobli­kujemo v nekaj drugega, kot je bil na štartu.

Terraria
založnik: Re-Logic
objavljeno: Joker 216
julij 2011