IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Starcraft II: Wings of Liberty
Starcraft II: Wings of Liberty

Aggressor ljubi jutra s kantri glasbo ter vonjem po zergovskiem mesu. In napalmom, pardon.

"Kaj je najboljše v življenju?"
"Brezdaljna planjava, drveči motor, plazemska puška v roki in sledovi asteroidov na nočnem nebu!"
"NAPAČNO! Tychus, kaj je najboljše v življenju?"
"Teptati Zerge, jih goniti pred seboj kot divjad in poslušati jamranje Protossov!"
"To je dobro! To je dobro!"

Za vse, ki so zgrešili miljavžent napovedi Starcrafta 2, naj povem, da Wings of Liberty predstavlja šele prvo tretjino enoigralske pripovedi, v kateri nastopajo pretežno Terrani. Zergi in Protossi bodo zvezde prvega in drugega dodatka.
Zgornji dialog, katerega del je v sami igri in je nadvse predrzno povzet po Conanu, dobro oriše temelje realnočasovne strategije Starcraft 2. Tako vsebinske kot igralne. Planeti sektorja Koprulu, kjer se štorija odvija že od enice, so odmaknjeni in osamljeni. Terrani, Starcraftova inačica človeške vrste, so se na njih znašli po naključju, ko je tjakaj zaneslo štiri ogromne zaporniške ladje, katerih posadka je začela novo kolonijo. Vsemirska Avstralija torej, s poštenim pridihom visokotehnološkega divjega zahoda, kjer se po ravnicah podijo z reaktivnimi mopedi. 
Ta divjina, kjer se je treba znajti, kakor veš in znaš, je kot nalašč za čokate možakarje, ki lahko tudi po flaši žganja pritisnejo zobato stvar na gobec, če pomoli glavo iz brloga. Na primer za Jima Raynorja, biv-šega marinca, odpadnika, gverilca in šerifa, vse v eni osebi. Po prvem Starcraftu je poniknil v ilegalo, od koder vodi odpor proti izdajalskemu vladarju Dominiona Arcturusu Mengsku. Njegovi vse bolj brezvoljni dnevi minevajo v napadih na osamljene sovražnikove baze, poslu­šanju vesoljske kantri glasbe in srebanju viskija. Se vidi, da je izgubil ostrino, sicer bi eksal. Toda usoda še ni rekla zadnje, kajti štiri leta po Brood Wars, dodatku za enico, se v pogon poženejo davno napovedane prerokbe. 
Tako se Jim Raynor spet znajde sredi velikega sranja. Najprej se od nikoder vzame njegov stari prijatelj Tychus Findlay, zaprt v ogromen marinski oklep. Robatež ima zanj posel od neznanih ponudnikov in Jim ponudbo sprejme, saj ga je Tychus pred leti rešil zaporne kazni. Kmalu pridejo naokrog še Zergi ter Protossi (glej okvir) in prizorišče je nared za drugo veliko vojno. Zergi začnejo zergati Dominion in Jim mora slalomirati med svojo željo nabrcati Mengska v tazadnjo ter obrambo pred še mnogo hujšo nevarnostjo, kot jo predstavlja avtoritarni povzpetnik.

Podobo najočitneje dvignejo nad tisto v enici predvsem svetloba in učinki. Okolica in zveri mečejo lepe sence, nesrečni soldatje mahaje izginjajo v snopih plamenov in ko se velika ladja raztrešči, se kosi razletijo na vse strani.

Starcraft II: Wings of Liberty
založnik: Blizzard / Activision Blizzard
objavljeno: Joker 205
avgust 2010

89
odlične misije v kampanji
noro vzdušje
splošna zloščenost in prijaznost vsakomur
uravnoteženo, raznoliko in globoko večigralstvo
dobra pamet računala v skirmishu
kampanja brez igranja z Zergi
mehanika iz leta 1998
brez podpore lokalni mreži
okvirčki:

Navzkriž strani