IGROVJE
stranka » igrovje » pc » The Silver Lining: Episode 1 - What is Decreed Must Be
The Silver Lining

LordFebo

Ena od računalniškemu igričarstvu lastnih domen so nekomercialni ustvarjalski krožki, ki zanesenjaško programirajo dodatke, predelave, male igrice in retro prebarvanke. Rezultati so brezplačni, a mnogo ambicioznih projektov pogine, še preden so dokončani. Avanture so zelo priljubljena zvrst za tovrstno početje, tako izvirno kot predelovalno.

Igralnega dela prva epizoda nudi res malo, zve­či­ne poslušamo leseno pogovarjanje, pospremljeno z grozljivo zombijevsko obrazno animacijo.

Največ pozornosti v zadnjih letih je nedvomno priteg­nil hraber podvig z imenom King's Quest IX. Skupnost ni bila zadovoljna s slabo osmico, lastnik pravic, tedaj še Vivendi, pa tudi ni imel nobenega interesa nadaljevati povesti. Zato se je pred os­mi­mi leti sestavila ekipica, ki je začela snovati dos­tojno novo poglavje. Tekom razvoja so se spopadli z advokaturo, sprva Vivendijevo in nato Activisionovo, ki je nekajkrat docela ustavila dela. A naposled so le dosegli sporazum in julija izdali prvo od napovedanih petih epizod. Edinole omembo King's Questa so morali črtati, medtem ko so lahko ohranili izvirna imena krajev in likov. Mimogrede, angleš­ka fraza 'every cloud has a silver lining', kakršen je bil raz­širjen delovni naslov projekta, pomeni 'za vsakim dežjem posije sonce'.
“Igralci bodo končno izvedeli, kako se nadaljuje zgodba o kraljevini Daventry. Avantura je zvesta seriji in med igranjem sem se zabavala,” je baje o izdelku zapisala Roberta Williams. Tudi sicer na uradni strani ne manjka citatov, polnih hvale in presež­nikov. Ponarejenost? Zaslepljenost? Svetohlinstvo? Mar sem res edini razumni in nehinavski poznavalec sage King's Quest, ki jasno pove, da je tole eno veliko razočaranje? Fanovstvo in zastonjskost gor ali dol! Da po osmih letih vnebovpijočih načrtov in limonadnega jajcanja z lastniki blagovne znamke pokažejo za slabo uro neprivlačnega postopanja po prekopiranih lokacijah iz šestice brez ene same samcate uganke, je kratkomalo nezaslišano. Avtorji se izgovarjajo, da gre za uvodni del, ki nas seznani s temno senco, ki se je vnovič spustila nad kraljevo družino in to sredi Roselline poroke, in s prvimi Grahamovimi koraki po že poznanih Zelenih otokih. Toda čemu niso počakali še nekaj mesecev, da bi dokončali drugo epizodo in nam postregli z orenk zalogajem namesto tega nenavdušujočega, nesamostojnega koščka, mi ostaja neznanka.

Princeska se moži na Green Isles, zato se bo ig­ralec šestice z dobrim pomnilnikom spomnil ve­čine lokacij: gradu, praznega mesta, pristaniš­ča, orakla in prebivališča angelov.

Da so edina dejanja pobranje pustolovske srajce in novcev ter plačilo ladjarju, je toliko huje, ker izdelek tudi drugače ne pritegne z ničimer. Podoba oziroma animicija je naravnost obupna, tako hoja kot obraz-na mimika. Po mojem bi se morali odločiti za brez­časen, bolj simpatičen 2D-pristop z narisanimi ozad­ji, ne za docela amatersko in katastrofalno 3D-modeliranje. Govor je takisto slab, vzdušje neobstoječe in vmesnik s spreminjajočim se kurzorjem okoren. Za nameček moti, da napisi, recimo opcije v pogovorih, niso sorazmerni z ločljivostjo. Zaradi tega so v 1920 odločno premajhni.
Kaj bodo prinesla nadaljevanja, se ne ve, niti niso poznani datumi izidov. Drugo poglavje lahko pride prihodnji mesec, čez eno leto ali nikoli. Vsekakor sem prepričan, da The Silver Lining ne bo prebudil zvrsti, kakršne so namere skupine Phoenix. Edina njegova korist so pričujoči anali.

The Silver Lining: Episode 1 - What is Decreed Must Be
založnik: Phoenix Online
objavljeno: Joker 205
avgust 2010