Aggressor predstavlja jesensko kolekcijo za specialce in teroriste. V modi so brezpilotna letala.
Modern Warfare 2 beleži najbolj uspešno lansiranje v zgodovini iger. Pardon, ne le iger. Če gledamo denarce, je na čelu celotne zabavne industrije, kajti v prvih štiriindvajsetih urah so ga v Ameriki in Veliki Britaniji prodali 4,7 milijona izvodov, kar pomeni, da se je obrnilo dobrih 200 milijonov evrov. Po celem svetu pa je v prvem tednu v blagajne privlekel še poldrugi stotak več. S tem je MW2 z vodilnega mesta pahnil Grand Theft Auto 4, ki je dotlej vodil s 3,6 milijona prodanih kosov. A ne le to - po prvotedenskem izplenu je presegel vsa kino predvajanja, glasbene albume in knjige o Harryju Potterju.
Človek ima pri tem občutek, da se je vse zgodilo 'samo od sebe' - da je bilo Modern Warfaru 2 enostavno usojeno poteptati konkurenco. In tako je tudi bilo. Activision je svoji megalomanskosti navkljub uporabil nenavadno enostavno oglasno kampanjo. Namesto da bi trgali z igranimi filmi kot Halo 3: ODST ali nebotičniki, oblečenimi v oglase, kot je Take-Two počel z GTA, so se velmožje odločili za klasične oglase in prikolice. Poskrbeli so le, da jih je videlo karseda mnogo ljudi. Itak, kajti vedeli so, da zanje dela ime. Call of Duty.

Sporno streljanje civilistov na letališču se bo vsakogar dotaknilo po svoje. Mene se ni pretirano, medtem ko je bil občutljivček Sneti manj ravnodušen. |