|
Professor Layton and the Pandora's Box 78 Navi
Laytonova pita ugank se vrača z novim kosom, vendar je slaščica že malo poležana. Uglajeni profesor se z vajencem Lukom tokrat podi za skrinjico, ki naj bi ugonabljala radovedne odpiralce. Pot ju zopet vodi po neštetih, prvovrstno izrisanih prizoriščih s pridihom neresničnosti.
Kot v izvirniku, Curious Village (J176, 90), je hrbtenica dogajanja razvejano mrežje drobnih, a gostobesednih ugank. Nanje naletiš med dotikovalnim raziskovanjem, predvsem pa med pogovori s številnimi hecneži. Nabor puzličk črpa globoko iz zakladnice miselnic. Tako preštevaš, dorisuješ, si prostorsko predstavljaš, logično sklepaš in se trudiš misliti na ustvarjalne načine. Med reševanjem la
Še veliko resnejša hiba pa je, da je nenavadno veliko ugank okostenelih in dvoumnih. Ko ugotavljaš razmerje površin neba in oblakov, moraš kot odgovor nujno podati 6 : 4, saj okrajšava 3 : 2 ne deluje. Prav tako je preveč zagonetk namenjenih izključno draženju igralca. Ena takih vlek za nos je mašenje epruvet s česnom. Ko nabašeš na nekaj tovrstnih neposrečenosti, se zaupanje v špil kar skrha. Tristopenjski sistem namigov, ki jih kot v izvirniku plačuješ z najdenimi kovanci, je sicer v pomoč, vendar ni vsemogočen. K sreči vse puzle niso obvezne in če kakšno prezreš, te zvesto čaka na zbirnem mestu. Marsikatera domislica se ponovi večkrat ali povzema uveljavljene finte. Tako večkrat deliš predmete po skupinah na mreži, znano je tudi samotarsko premeščanje kroglic. Pri več kot 150 ugančicah, od katerih so dodatne na voljo v obliki spletnega dolpotega, se je ponavljanju res domala nemogoče izogniti. Vendar je občutek nasploh manj organski kot v prvencu. Čez puzlice je zgodba napeta zelo tesno in na silo. Že to, da se znajdeš na luksuznem vlaku, vzbudi mrščavico ob spominih na neposrečene vagonske avanture, kot je Agatha Christie. Cug te popelje do čudaških krajev in da se v najmanj ducaturnem toku ne izgubiš, te igra ob vsakem zagonu na kratko spomni, za kaj trenutno gre. Dogajanje je razdeljeno na kratke odseke, ob čemer pomaga vodenje z usmerjevalnimi puščicami. A ne glede na to je preveč brezciljnega blodenja, ko stikaš za indici. Teksta je veliko, kar škodi tempu, obenem pa bobniče in kognitivne sinapse žuli neraznolika glasba. Tudi mini igre, kjer sestavljaš razsut fotoaparat, treniraš debelega hrčka in s poskušanjem variš čaje, niso cvet dobrega načrtovanja, čeprav ob uspehu obogatijo matično poslanstvo. Zna biti, da smo od Pandorine skrinjice glede na nadmoč enice pričakovali preveč. Sama po sebi igra ni slaba, je pa opazno manj privlačna od Curious Village. Da je Laytonov sij tako hitro otopel, je kar zaskrbljujoče.
|
78
sorodni članki
![]() |
|