IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » Sonic Unleashed Wii
Sonic Unleashed Wii

Sneti v wii po dolgem času vtakne še kaj drugega kot Wii Fit. Tudi če ne bi.

Na prvi pogled je verzija Sonica Unleashed za wii in PS2, ki jo je Sonic Team razvil v sodelovanju z grupo Dimps in je drugačna od one za xbox 360 ter PS3, superiorna. Okej, grafika zaradi strojnih omejitev ni tako spektakularna, toda prirejeni pogon svoje delo še vedno opravi odlično. Vendar ima ta inačica nekaj važnejšega: znebi se mukotrpnega blodenja po lokacijah. Namesto da bi hodil po mestecih ter vasicah in debatiral z glupo ruljo, klikaš po okencih na skupnem zaslonu, kar je dosti hitreje. Odpade tudi zamudno nabiranje kolajn, ki jih tu dobivaš za opravljene stopnje - boljši kot je rezultat, več jih prejmeš, namesto da bi jih pobiral med akcijo. S tem, da jih je manj kot sto, na X360 in PS3 pa dvesto, kar je po nepotrebnem napihnjena cifra. Štorija je drugače enaka, z identičnimi predpripravljenimi animacijami in onimi, ki so narejene s srčkom, izvzemši visoko ločljivost.

Mlat mlat mlat. Nočni boj v SU za wii je definicija knofodrka in je kljub podobni zasnovi manj kul kot na X360.

A bolj kot se zadiraš v igro, bolj se kažejo manki, ki jih večji brat nima. Najprej opaziš, da so v tej verziji drugačni tako dirkaški dnevni kot pretepaško-ploščadni nočni nivoji. Kar pa ni nujno dobro. Skupina Dimps je glede prvih opravila solidno delo in ohranila blaznečo hitrost, vendar je otipljiva odsotnost genialnosti, ki preveva SU za tahudi konzoli. Nivoji so krajši, manj je cepitev poti, manj menjavanja kamere in več pasivnega strmenja v ekran, ko Sonic dela švigašvaga in nanj ne moreš vplivati (oziroma to ni pametno). Sicer je manj tudi nepoštenih smrti, a po igranju verzije za xbox se ti zdi vse skupaj kljub spodobnosti rahlo podhranjeno.

Dnevno brzenje izza bodic tvori hrbtenico špila, zato tolikanj bolj čudi, da je teh nivojev manj kot nočnih.

Definitivno pa se ti za­me­­rijo Weresonicovi nivoji. So krajši in zato manj tečni za daljše seanse, zato pa je bojevanje še preprostejše in bolj duhamorno. Na wiiju in PS2 ni bloka, manj je mož­nos­ti za ogibanje, kombinacije so ajnfoh, nad­gra­jevanje lika je dosti bolj omejeno, sovražniki so enaki, a nekako še manj žmohtni. Ploščadenje ni tako zateženo, vendar mu do tega statusa ne manjka dosti. Če igraš z wiimotom in nunčakom, moraš slednjega suvati sem in tja za odskoke, medtem ko igra ob priklopu gamecubovega ploščka hoče, da stalno tiščiš gumb za držanje roba platforme, nakar za odskok HKRATI stisneš A. Kot bi prav hoteli narediti neprijazno nadzorno shemo.
Čeprav je Sonic Unleashed za PS3 in X360 nepopoln, je dosti bolj ambiciozen kot tale porezana, enostavnejša edicija. Kaj je bolje, je stvar okusa, a sam imam raje častihlepen izdelek, ki dela napake, kot ziheraškega, ki, no, prav tako dela napake. Mogoče ne tako tečnih, a jih.

Sonic Unleashed Wii
Sonic Team / Sega za playstation 2, wii
objavljeno: Joker 187
februar 2009

60