IGROVJE
stranka » igrovje » PSP » Mortal Kombat: Unchained
Mortal Kombat: Unchained

Kekken

Prav tečno je, kako se moramo ob govoru o pretepalkah za Sonyjevo malčico vedno obregati ob probleme s smermi. Rešimo se tega nemudoma in povejmo, da se Unchained kljub PSPjevemu sadističnemu križcu zaradi nepomembnosti diagonal igra enakovredno ostalim različicam. Juhej.

Daleč so dnevi, ko smo se veselili vsakega novega Mortala. Kako znajo veliki pasti.

A po drugi strani je daleč bolj sitno, da od prehoda v 3D še nismo dobili orenk novega dela serije. Ta se je z Deadly Alliance začela obetavno, a z vsakim dodatkom nekod nazadovala, dokler ni v Armageddonu tehnično udarila ob dno. Rešitve prenosna konverzija seveda ne nudi, a morebiti so se avtorji vsaj zavedali problema, ko so sklenili namesto dotičnega flopa predelati drugi del, Deception. Vrnitev manj neuravnovešene in nametane igralnosti ter usmrtitev, tragično odsotnih v nasledniku, tej odločitvi celo da smisel. Podoba je na nivoju in razen rahlo obledelih ozadij špil izgleda vsaj tako dobro kot na televizorju. Motijo pa dolgi nalagalni časi. Glede na to, da umetna pamet v pavzi ne pridobi na aj-kjuju, enoigralsko obračanje dojadi še hitreje in kmalu smo obsojeni na turoben puzlasti dodatek, nalaganja poln šah ali avanturistični način konquest. Multiplayersko lokalno fataliziranje po wi-fiju je tekoče, žal pa manjka spletno igranje, ki je popestrilo izvirnik in mu dalo vsaj eno prednost pred mogočno konkurenco. Tega Shao Kahn in Goro iz GCjeve verzije ter Blaze iz Armageddona ne uspejo nadomestiti.

Grafika sploh ni napačna, vendar je ostala vsebina zgolj povprečna.

Unchained ni slaba pretepačina, a caplja daleč za Tekken: Dark Resurrection in bo pozornost doživela le zato, ker so fani Mortal Kombata iz ljubezni do legende že leta pripravljeni na obilno sprejemanje kompromisov. Jim bo Midway sploh kdaj pomežiknil nazaj?

Mortal Kombat: Unchained
Midway za PSP
objavljeno: Joker 163
februar 2007

68