IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » Mortal Kombat Armageddon
Mortal Kombat Armageddon

Kekken poraženca spremeni v Eda Boona. Babality!

Sneti: Mortal Kombat Armageddon! Bo še letos? Al bo Kekken zajebuuu? >:D .
Kekken: jooj, kakšen šrot od igre! Še fani jamrajo. Na daleč zgleda kot apgrejd predhodnika, ampak ko bi vsaj bil to. Itak sta bila že prejšnja 3D MKja malce bedna. Leseno gibanje v prostoru, skoki - komedija, dinamika patetična.
Sneti: hehe, true. Da si ga šel igrat po Soul Caliburju, si posral večerjo skozi nos.
Kekken: ahaha. Ma ne, prava komedija je bila šele, ko si se vsega tel lotit malo bolj resno. Dobro, je vsaj zgledalo, da se Boon in banda trudijo. In zdaj? Prva poteza je bila, da so vključili ama baš vse like. 62 kosov!
Sneti: ja, sem videl v Leipzigu.

Večplastne arene so lepe in online igra laufa. A brez solidnega sistema to še vedno ni to.

Kekken: ampak tam nisi opazil, da so od vseh prejšnjih fajterjev odrezali po en borilni slog in ga nalepili na nove like. Tako ima zdaj vsak samo en stil + orožje. Pa tolko specialk in animacij se ponavlja pri likih, da kar vidiš miško, kako odpira menije in stiska copy / paste. Sick.
Sneti: oof, jao. Ampak vsaj sistem potem so izpilili? Slišal sem za preusmeritve, wakeup igro ...
Kekken: ma ja, fan culo. Vsi ti dodatki sistem izpilijo kot Mujo fičota, ko nanj montira spojler. Kaj ti pomaga parry, ko je večina udarcev ranljivih po bloku? Kaj brcanje s tal, ko se en sidestep ogne vsem napadom? Da ne omenjam neuravnoteženega sranja. V prvih desetih minutah treninga sem odkril neskončni kombo z eno samo potezo. Zdaj jih je znanih na desetine.
Sneti: bah, spet bomo samo fatalityje gledali ...

Misterij je, zakaj Midway klamfa kartovščino, medtem ko v osnovnem špilu mrgoli reči, nujno potrebnih testiranja in dodelave.

Kekken: u wish. Liki sploh več nimajo svojih fatalityjev. Raje so lenčine pri Midwayu naredili seznam dobrega ducata splošnih poškodovanj in usmrtitev, ki jih lahko potem, ko nasprotniku zbiješ energijo na nič, delaš zaporedoma - mu odtrgaš eno roko, pa drugo in ga nato pokončaš, recimo.
Sneti: samo čaki, kje so potem sežig, zamrz, eksplozivni poljub? Klasike?
Kekken: na istem mestu, kamor je šla štorija, ki je bila mnogim glavni razlog za sledenje seriji - v Boonovi sekret školjki. Zaplet je debilen, konci so taki, kot bi jih tipkal šimpanz, so pa vdelali en beden karting gejm. Vsaj Konquest je manj razvlečen in bolj dinamičen ter urejevalnik likov kar zmogljiv in zabaven. Samo kaj mi bo to, ko pa je špil v osnovi tuga? Dobro, saj poka in se blešči in za mimogrede nekoga na gobec usekat je okej. Ampak je nazadoval in kot potomec legende je apn.

Mortal Kombat Armageddon
Midway za playstation 2, xbox
objavljeno: Joker 160
november 2006

60