IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Pro Evolution Soccer 6
Pro Evolution Soccer 6

Sužnji navade smo, mi vedno znova Pro Evo špilamo, poporopopopooo, si prepeva Case.

Veste, v projektni fazi sem strukturo dotičnega opisa zamenjal večkrat kot Paris Hilton v povprečnem tednu menja jebača. Začeti sem nameraval s klasičnim 'leto je mimo, PES je spet med nami', ki bi postopoma prerasel v plitko filozofiranje o tem, kako nas Konami vedno znova osrečuje z najboljšo in sploh edino pravo simulacijo žogobrca. Tisto, ki se v nasprotju s Fifo ne briga za nedeljske igralce in ki ne stavi vsega na prezentacijsko spektakularnost, pač pa dotično stanje doseže z nudenjem igralne globine, ki zadovolji najbolj potrebne pristaše brcanja usnjene okrogline. A potem se je nekaj zgodilo. Najprej je letos FIFA po igralnosti konkretno napredovala, PES pa ... Hmm. Ko smo namreč bratje PESjani pričujočo igro naposled dobili v šape, si o odličnosti Pro Eva 6 kar naenkrat nismo bili več edini. Je šlo zgolj za lažni preplah? Začetek konca franšize? Omg, omg, vsi bomo umrli? Poglejmo.

Prosti streli so primer mešanih občutkov. Njih izvajanje je naveza znanja in ščepca sreče, vendar se oblika ni spremenila že toliko let, da je zanimivost pošla.

Z manjšo smrtjo v srcu moram sicer reči, da gre slika, ki jo prikaže začetni pregled funkcij in vsebin naslova, jamračem precej na roko. Japonci so se z zapadom v letno izdajanje polenili do te mere, da se poglavitnih načinov igranja - očitno misleč, da so jih perfekcionirali do skrajne meje - praktično ne dotikajo več. Igranje posamezne tekme, lige in turnirja novih funkcij ne prinaša, prav tako prepotrebne posodobitve ni dočakala Master League, v kateri moštvo neznancev skozi nakupe, prodaje in gojenje mladih talentov skozi več sezon pripeljemo iz najnižje lige na vrh fuzbalskega Olimpa. Treninga bodo veseli zlasti novinci, ne pa tudi profiji, ki napredne mehanike PESa poznajo na pamet. Ampak slika ni tako temna, saj smo za nadomestek fasali dva doslej nevidena modusa. Random Selection Match nasproti postavi naključno sestavljeni moštvi (PES Athletic, WE Athletic), pri čemer lahko bazen žrebanja fuzbalerjev omejimo na posamezne klube, države ali regije (Evropa, Afrika, Azija ...). Še zanimivejši je International Challenge. Tu gre za simuliranje kvalifikacij za svetovno prvenstvo, kjer se v ločenih krogih pomerijo države iz evropske ter severno- in južnoameriške regije. Dinamika ni kaj dosti drugačna od igranja pokala ali lige, vendar je tu pomembna razlika: kot selektor lahko za posamično tekmo vpokličemo poljubnih osemnajst reprezentantov! Morda se ne sliši kaj prida, a je opcija mana z neba za tiste, ki se konstantno bunimo čez zastarele postave moštev v Pro Evu.

Špil ne podpira širokozaslonskih ločljivosti, zato si, ako si lastite tak monitor, z natlačenke namestite (tudi) temu namenjeni programček Kitserver.

Ah, da, imena in licence, stare zamere. Stanje na tem področju se v primerjavi z lanskoletnim žal spet ni kaj prida izboljšalo, tako da se s polno pokritostjo licence FIFPro bahajo samo španska, italijanska in nizozemska liga ter delno francoska. Nemške ni sploh, dočim sta v angleški edina polnopravna kluba zdaj Arsenal in Manchester United. Večji klubi iz ostalih prvenstev, recimo Bayern, Porto in, jok, Juventus, se skrivajo pod postavko Other Leagues. Velika večina igralcev nosi sicer prava rojstna imena in biva v pravih klubih (Reyes je v Realu, Van Bommel v Bayernu), vendar v primerjavi s Fifo in hm, resničnostjo, vse skupaj znova izpade drugorazredno. Čudno je tudi, da razvijalska ekipa ni popravila ocen nekaterim posameznikom, ki so se zelo izkazali na svetovnem prvenstvu, recimo Lahmu. Za pristnost se bo treba potemtakem zopet zahvaliti neumornim modašem, ki jim je šel Konami vsaj toliko na roko, da je pod Other Leagues C postavil kup brezimenskih klubov in 'dummy' igralcev, ki bodo kmalu dobili prava obličja.

Pro Evolution Soccer 6
založnik: Konami
demo: (na)tlačenka 160
objavljeno: Joker 160
november 2006

84
končno spodobno dodelan nalinijski vmesnik
pregovorna simulacijska igralnost
nova načina igranja
delno izboljšave pri UP (vratarji)
delna licenca
manko zajetne spremembe občutka
odsotnost izboljšav v enoigralskih modusih
delno UP (reakcijski čas nasprotnikov)
kup manjših zameric