IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Battlefield 2142
Battlefield 2142

Aggressor išče heinleinovske leteče oklepe, a spet dobi le nož med rebra.

V  Leipzigu sem bil priča hecnemu dogodku, ko je EA na čisto sebi lasten način skušal 'popraviti' razmerje med moško in žensko populacijo na sejmišču. Medtem ko je Nintendu in Sonyju dekliče uspevalo privabiti z DSom ter Singstarom, je moral EA udariti megalomansko (in, jasno, mimo) ter privleči boyband US5. Zviteži so nesrečno otročad seveda pustili pošteno čakati in ji ta čas na krožnem mini kinu približno dvajsetkrat odvrteli ves spekter EAjevih reklam. Dečve, ki so bile večinoma take, kot bi ušle iz Globala, so bile nad vsesplošnim streljanjem in velikimi roboteji iz novega Battlefielda navdušene nekako tako kot človek, ki je ravnokar pogoltnil žlico. Toda bolj žalostno je, da EA očitno tudi za serijo zainteresirane razume podobno: vrzimo v mega Battlefield 2 nekaj velikih robotov in vsi bodo čisto preč! Koga briga, da je reč enaka moštvena streljanka kot prej - ROBOTI, mudel! Mi pa si kupimo še en porsche vsak!

Roboti so zaradi višine in okretnosti posrečena ideja. In so seveda nevarni. Ciljajte v noge ter izpuhe.

Tako je, Battlefield 2142 je v grobem Battlefield 2 (J144, 88) z nekaj roboti. Saj je bilo moč pričakovati, da možje ne bodo izvajal inovativnih akrobacij, in jasno je, da se EAjevim kravatarjem že ob eni originalnosti na vsako peto epizodo franšize stemni pred očmi. Ampak vendarle je 2142 letnica, ki tiči poštenih 136 let v prihodnosti. Sodeč po napovedih veleumov znanstvene fantastike bi morali tedaj naok

Namerjanje se zdi zdaj preprostejše in pogin morda še hitrejši, kljub temu pa se dogaja, da izpraznete v sovraga ves nabojnik, pa še veselo skače naokoli. Začetnikom priporočam mitraljeze, ker s trajanjem rafala postajajo natančnejši.
oli frčati s kibernetično vsajenimi (kam, raje ne ugibam) ionskimi motorji in trositi mini jedrske bombice. A je vse skupaj precej bolj preprosto, zakaj sistem je praktično enak predhodniku in igra bi lahko mirne duše nosila letnico 2042. Naokoli še vedno kolovratimo kot nebogljen pešak in streljamo s podobnimi orožji kot v BF2, le zaščitni jopič je zdaj modna kreacija. Pa število pehotnih razredov so skrčili s sedmih na štiri, tako da so nekatere združili. Izvidnik nosi snajperico in sovragu zminira zadnjo plat, kot prej komandos. Jurišnik tudi zdravi in oživlja, inženirec poprime za bazuko, dočim je podpornik fasal pošten mitraljez. S tem imamo v vsaki vlogi več svobode in malce laže sejemo bridko smert, a kljub temu še vedno velja, da se napačno izbrana oprema hitro maščuje in je za gotov uspeh obvezno kombiniranje z moštvenimi kolegi. Zato se zdi odločitev kar dobrodošla, sploh ker lahko od štirih dodatnih napravic na razred s seboj nosimo le dve in se je še vedno treba specializirati.

Topniški udari si sledijo hitro in tak, ki je pravilno tempiran, ima uničujoče posledice. Zlasti na majhnih kartah so neznosni.

Tu se velja takoj polotiti odklenljive vsebine, ker je sedaj osrednji element. Če je bilo odklepanje v BF2 še eksotika za zagrizence, je sedaj ob štartu zaprto in zakovičeno praktično vse, z izjemo prve krepalice. Ja, celo ročne granate. Napredovanje skozi čine je hitrejše, a je hkrati zapahnjenih gizmov precej več. Vsaka klasa ima dve možni poti razvoja; kot izvidnik lahko recimo odklepamo v smeri boljšega daljnogleda in ostrostrelske puške ali pa po drugi veji čez razstrelivo do brzostrelke. Odklepa se v zaporedju, torej je treba recimo za čisto novo orožje pridobiti tri napravice, ki so pred njim. No, vse skupaj je dvorezen meč. Že res, da pristop podžiga željo po napredovanju, a hkrati pomeni, da ste na začetku goli in bosi. To porajtate tisti trenutek, ko vas petič v minuti vrže v zrak dobro postavljena mina ali vas oživi kolega (defibrilator je ravno tako odklenljiv). Obvezno je torej treba igrati kak teden, preden se hec sploh orenk začne, ker šele dodatna oprema ponuja malce svežine v pristopih. Izvidnik vam denimo z zakrivalom, ki ga naredi teže opaznega, pride za hrbet in vam skrije granato v žep; podpornik lahko postavlja avtomatske strojnice in energijske ščite; poveljnik voda pa signalno napravo, ob kateri se znova izrodijo soborci (fin efekt s kapsulami, ki priletijo iz zraka).

Oklepnikov se da odkrižati na mnogo načinov. Inženirji imajo za to na zalogi poskakujoče eksplozivne žoge.

Battlefield 2142
založnik: DICE / Electronic Arts
objavljeno: Joker 160
november 2006

79
zabavna in ekipna
roboteji ter titani
dobre mestne karte
ni nacijev in teroristov
odklenljiva oprema ...
... ki pa je dvorezen meč
le preoblečen predhodnik
enoigralstvo
hrošči in neuravnoteženosti
malo načinov
ni lovcev