IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Blitzkrieg 2
Blitzkrieg 2

Aggressor pred še enim žvrgolenjem na isto vižo s tigrom pobegne v rusko stepo.

Dve številki tega je bilo v oznanilih omenjeno, da utegnem biti ob nadaljnjem stampedu drugosvetovnovojnih strategij obdarjen s prisilnimi počitnicami v ustanovi v Polju. No, verjetno mi ne bo treba čakati prav dolgo, saj so se pri Nivalu odločili, da pohitijo z neizbežnim in mi kar sami zadajo milostni strel. Uughibbrgubugbugrgurgle! (Izgovori se s poudarkom na četrtem u-ju, mimogrede.) Ja, tako je, še eno proslavljeno franšizo je torpediralo nadaljevanje in jo poslalo v povprečje, kjer niti pod razno ni osamljena, saj ji delajo družbo malone vsi tovrstni špili zadnjih treh let. Cel žur. Nekateri bodo sicer pohiteli, da niti predhodnik ni bil hudo izviren, saj je precej posnemal Sudden Strike. Vendar je to napravil s stilom, ki pa je danes takisto prežvečen. Pri strategijah, sploh teh, kjer nastopajo zi Žermans, tovariš Stalin in jenkiji, je pod besnimi tankovskimi navali in preprogo bomb vedno teže skriti prazgodovinsko ogrodje, ki se vdaja pod težo vsebine ter s polomljenimi preklami zbada našo zavest.

Grafični srček je zgleden. Čeravno se mu lahko denimo tisti iz Codename: Panzers reži v fris, okolica daje lep risankast vtis, svetlobni efekti pa so izjemni. Le nad kamero sem razočaran, saj nudi premalo svobode.

Kaj je torej problem? Glejte, sistem nadzora vrlih herojev domovine se ni spremenil ama nič. Okej, ikone so večje in videz vmesnika utegne biti čez kaki dve inkarnaciji blizzardovski. A kaj mi to pomaga, če moram še vedno ločeno ukazovati

Sovjetsko vasico sem zmotil ravno med spravilom sena, kar je domačine blazno razjezilo. Še sreča, da sem v tigru, sicer bi me nataknili na vile.
usmeritev oklepnikov? Če nimam natančnih ukazov za obnašanje vozil? Če ni ne duha, ne sluha o naprednejših formacijah? Jasno, saj interfejs datira tja v čas Sudden Strika. Ali, malo domišljije, Warcrafta 1. Naj ljubega založnika opomnim, da je Total Annihilation, ki je uvedel nastavljanje obnašanja enot, izšel 1997. V Blitzkriegu 2 pa moram še vedno izgubljati živce, ker dobijo moji tanki ob pogledu na osamljenega sovražnega vojaceljna neustavljivo željo pobezljati, tako da oddirjajo za njim in pustijo skrbno sestavljeno obrambno formacijo v razsulu. Drži, imam dobri stari dejavni premor. A če bi vedel, da bom moral vsaki dve sekundi pavzirati in pregledovati bojišče, da se mi kak pobalinski tank ne bo potuhnil dva kilometra vzhodneje, bi šel raje špilat potezne igre. Tam bi vsaj vedel, da enote ne bodo rovarile za mojim hrbtom.

Blitzkrieg 2
založnik: Nival / CDV
demo: natlačenka/tlačenka 146
objavljeno: Joker 150
januar 2006

74
sistem okrepitev
dolžina
večigralstvo na ravni
kinematografičnost dogaja
absolutno premalo novosti v prežvečenem žanru
neroden nadzor enot
švoh umetna pamet

 
 
 
sorodni članki