IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Deus Ex: Human Revolution – Director's Cut
Deus Ex: Human Revolution – Director's Cut

Case

Deus Ex 3, pardon, Human Revolution (Joker 218, 89) je bil vrhunska mešanica prvoosebnega streljanja in igranja skrivalnic, obogatena s številnimi frpjskimi in pustolovskimi elementi. Protagonista Adama smo z nadgrajevanjem kibernetskih udov in talentov sčasoma prelevili v udarnega specialca ali futurističnega senčnega bojevnika. Takega, ki se je bolj kot na orožja zanašal na prikrito zavijanje goltancev, nevidnost in hekanje. S prezračevalnimi jaški, nadhodi in prehodi prežete stopnje so botrovale navdušujoči svobodi pri izbiri postopanja. Dolžni pa so nam avtorji ostali pri šefih. Izboljšali so jih v sveži direktorski različici, ki vključuje dodatek The Missing Link (Joker 220). Izšla je tudi za wii U, kjer omogoča igranje na zaslonu kontrolerja. Tega na PS3 in xboxu 360 nadomestita vita oziroma podaljšek smartglass.

Med izboljšavami avtorji navajajo kakovostnejše teksture. V praksi se pozna kvečjemu, da so nekoliko omilili značilen rumeno-zlati videz stvarstva.

Šefovski spopadi, torej. V izvirniku nas je igra v sre­ča­njih z glavarji prisilila v dokaj plehke strelske obra­ču­ne in s tem zanikala siceršnjo filozofijo raznolikih pristopov. V režiserjevem rezu pa dobimo raz­šir­jene šefovske arene, ki po novem vsebujejo številne dodatne prostore in elemente. Ti omogočijo, da glavarje pokončamo brez neposrednega pokanja. V boju z ram­bovskim Barrettom si denimo pomagamo tako, da na ključna mesta postavimo avtomatske strojnice, ki jih prej poiščemo v skladišču in hekersko aktiviramo iz zavetja. Mutavo Fedorovo moremo na oni svet tako kot prej poslati s streljanjem v krožni ra­ču­nalniški sobani, alternativa pa je zdaj, da v nadstrešju aktiviramo plinske črpalke, s čimer se spodnja arena napolni s smrtonosno meglico. Nič prelomnega, a dovolj, da prevetrena srečanja z vodilnimi negativci v okrepljeni inačici izpadejo dokaj v redu.

Ko se jim zahrbtno približa, lahko Adam neprijatelje preluknja ali jih uspava. Za končanje špila brez spro­žitve alarma smo ustrezno nagrajeni.

Ostala vsebina je večidel poravnana s tisto iz izvirnega Human Revolutiona, odštevši verzijo za wii U. Tu na dotakljivem ekrančku ploščka ne le šarimo po inventarju, hekamo in buljimo v karto, marveč z risanjem po zaslonu preko omrežja Miiverse ljudem dajemo namige in komentarje. Vsem edicijam DCja je obenem skupno opcijsko igranje s komentarjem razvijalcev, v katerem izvemo marsikaj zanimivega o zakulisju ustvarjalnega procesa.
Malce hecno je, da naletimo na nekatere grafične in druge hrošče, ki so jih kovači v prvotni izdaji pobili s popravki. Kakor tudi, da Director's Cut ni na voljo v obliki plačljive razširitve za Human Revolution, pač pa kot ločena igra, ki ne dopušča uvoza posnetih položajev iz slednje ali igranja od začetka z nabildanim junakom. Za 'new game+' bo treba Revolucijo tako najprej še enkrat preigrati. Vendar ni hujšega, saj je špil po dveh letih še zmerom odličen in na Steamu za nameček razumno cenjen. Novi igralci boste zanj odšteli 20 apoenov, imetniki originala pol manj, lastniki le-tega in razširitve The Missing Link pa zgolj 4 evre, kar je prava kupčija. Navalite.

Komentarji razvijalcev razkrijejo, da so Human Revolution zastavili še bolj ambiciozno, kot je izpadel. Toda nato so bili zaradi tehničnih omejitev Square-Enixovega pogona Crystal prisiljeni v številne kompromise.

Deus Ex: Human Revolution – Director's Cut
založnik: Square Enix
objavljeno: Joker 244
november 2013