IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Starcraft II: Heart of the Swarm
Starcraft II: Heart of the Swarm

BLAAARGH GRMBLUAARR Aggressor GRRRRRRR HRRRGLL KEKEKE!

Kakor je bil Starcraft 2: Wings of Liberty (Joker 205, 89) luštna samostojna realnočasovna strategija, takega podnaslova ni imel brez razloga. Šlo je le za prvo poglavje, v katerem si povečini igral s Terrani in pripravil teren za predstavo naših najljubših renčečih zverin v dodatku Heart of the Swarm. Čakali smo ga težko, kajti Zergi so najbolj slikovita in zapomnljiva stran v Starcraftu.
Da ne? Terrani, da so fajn, praviš? Vesoljski rednecki, katerih tanki so videti, kot bi jih vkup vrgel pri avtokleparju? Protossi? Medzvezdni pravičniški hipiji, ki radi modrujejo v svoji skupščini, od njih pa nič ni? Ali vseeno Zergi, biološka orožja, ki v hudourniku krempljev pohrustajo vsako stvar na poti in njen genski material vgradijo vase kot izbolj­ša­vo? Se mi je zdelo.

Heart of the Swarm tako kot terranski predhodnik Wings of Liberty gradi na vzdušnih stopnjah. Le da tokrat Terrane, Protosse in nelojalno zergovsko zverjad preplavljamo z gnuskoti!

Travme iz mladosti
Navezanost na zverinice se razvija počasi, ko ti kampanja enega za drugim razkaže vse monstrume. Pripoved gradi na zajetnem zaledju, ki sta ga za sabo pustila prvi del in njegov dodatek Brood War. Vpeljala sta kopico z zlohotnimi spletkami zaznamovanih likov, ki sedaj iščejo pravico. Nihče bolj kakor Sarah Kerrigan, ki jo je njen mentor, imperator Mengsk, za pohod na oblast nekoč žrtvoval zergovskemu Roju, Swarmu. Pošastki je niso na mestu zaklali, marveč so jo zaradi njenih izjemnih psioničnih sposobnosti asimilirali v enega svojih bitij. Prirasli so ji nekaj krempljev in tentaklov, se poigrali z njeno dedno zasnovo in nastala je luskasta Kraljica rezil, Queen of Blades. Vsa zafrustrirana od nemanekenske podobe si je prek nekaj milijonov trupel vseh ras podjarmila Roj in furala safr, dokler je na koncu Kril svobode njena nekdanja ljubav Jim Raynor ni s starodavnim artefaktom spremenil nazaj v človeka. Tu se začne Srce.
Ženšče spričo preteklih lepotnih operacij in krivde za desetine uničenih svetov ni ravnodušno. Poda se na lov svojim nekdanjim vladarjem, čigar izdaja je vse skupaj zakuhala. Ker tokrat igramo z Zergi, ti je bržda jasno, da ne uspe dolgo zdržati v svoji frišni človeški podobi. Pošastki pač ne ubogajo ukazov 'sedi' in 'daj taco', marveč te morajo imeti za enega svojih, sicer te pokrempljajo. Bo Kerriganca znova postala Queen of Blades ali pa ji bo uspelo ohraniti človeškost in Roj odpeljati po novi poti? Ne ne, nič kvarnikov. Boš videl.

Kerriganca po tistem, ko je dizajnerske cunjice zamenjala za roževino. V zameno dobi posebne moči, ki jih vidiš na levi. Mednje sodijo tako ubijalski prijemi kot bonusi h gradnji baze.

Jaz, Zerg
Kerriganova mora Roj mukoma spet zbrati, tako da zauzda matice, ki so ob njeni odsotnosti prevzele komando nad njegovimi deli. Kolovrati po vesolju in na najbolj odročnih planetih išče najobskurnejše mutacije, da bi jih vsrkala v vojsko. Pri tem naleti na 'Prazerge', ki še ne premorejo skupne zavesti, marveč so prvinske zveri.
Skozi spoznavanje njihove zgodovine ti Zergoslavi vse bolj priraščajo k srcu. Pri tem je ključno, da so slogovno tako posrečeni. So idealna zmes bestialnih plenilcev in zlovešče, nezemeljske prezence. Koristi, da so Blizzardovci uporabili zadnja leta vse bolj prisoten trik: nalagalne zaslone so zapolnili s prelestnimi konceptnimi sličicami, ki kipijo od rogatih nakaz. Predvsem pa so odlično spojili videz in funkcije. Zergovska vojska je vse, kar pričakuješ od naprednega biološkega orožja. Swarm hosti ležejo hroščke, ki napadajo v rojih. Infestorji v žrtvi zaredijo zajedalca, ki nad njo prevzame nadzor. Samomorilski banelingi se zakotalijo proti cilju in eksplodirajo v slapu kisline, roachi jo pljuvajo. Zerglingi množično preplavijo cilj kot vsemirske podgane, dočim ga ultraliski raztrgajo z ogromnimi okli.
Med misijami v kampanji je moč sleherni od enot dodeliti eno od treh mutacij, ki okrepijo določen vidik, na primer hitrost grizljanja ali samozdravljenja. Ne le to: skozi ločeno serijo misij, ki ti na krvavih primerih ponazorijo različne genotipe, naposled pri večini zverin izbereš eno od dveh podzvrsti. Tako se moraš odločiti med ultraliski, ki okrog sebe širijo kužni oblak, in onimi, ki se ob smrti zaprejo v kokon ter znova izležejo s polno zalogo zdravja. Roj se tako pred tvojimi očmi postopoma razvija v grozljivo bojno silo, na čelu katere je veselje stati.

"Povej mi, s kom se družiš, in povem ti, kdo si." Sarah, po tem sodeč si velika gnusoba. Tule njen vojni svet na čajanki. Na desni manjka en član, ampak on sodi med kvarnike.

Šefovske kreature imajo v rokavu klasične trike, kot so valovi ognja in kisline. Nekaj sekund prej jih nakažejo, da bežiš iz njihovega merka. Nato vajo ponavljaš, dokler niso kaput.

Starcraft II: Heart of the Swarm
založnik: Blizzard / Activision Blizzard
objavljeno: Joker 237
april 2013

86
imenitni Zergi
raznolike, zanimive misije
uravnoteženo večigralstvo
veliko omrežnih možnosti
v kampanji ni prave svobode igranja
švoh pripoved