|
![]() ...
Od rojstva leta 2000 do zatona 2009 se je v igrarstvu pripetilo ničkoliko zanimivega, presenetljivega, neodložljivega in razmisleka vrednega. Morda največ v elektronski zabavi doslej. V interesantni čas pogleda Sneti.
Ena redkih stvari, ki je skupna praktično vsem igralcem, je želja po revoluciji. Pobliskavajočih oči in slinastih usten čakamo na trenutek, ko bo prišlo nekaj, kar bo spet nepopisno vznemirilo naše bistvo. Kar nas bo streslo in se nam zasidralo v spomin tako kot trenutek, ko smo prvikrat zakurblali računalnik, uzrli špil s tridimenzionalno grafiko, umrli pod roko gromozanskega šefa ali bili banani s foruma napisali svoje mnenje na forum. Morda ne živimo prav za rojstvo novega žanra in nastanek nikdar videne kontrolne metode. A oboje sodi med zaželene oaze na drugače precej enolični poti, za katere sem prepričan, da nudijo vodo vsem nam. |
poglavja članka:
![]() Uvod ![]() 1. Vzpon in vpliv priložnostnega igralca ![]() 2. Filmskost iger in igralskost filmov ![]() 3. Vseprisotna družabnost na daljavo ![]() 4. Digitalna distribucija ![]() 5. Uveljavitev neodvisnic ![]() 6. Alternativni kontrolerji ![]() 7. Razvoj konzol ![]() 8. Širina visoke jasnine ![]() 9. Fizikalni prekuci ![]() 10.Vsebina, ki jo naredi uporabnik ... ![]() 11.Povzpetje e-športa ![]() 12.Prodor enih zvrsti ![]() |
|