|
![]() ...
Čeprav ji ni šlo vedno kot po maslu, LucasArts ostaja založniška hiša, katere slehernega izdelka se igričarji veselijo kot otroci čokolade. Sneti sede v Chron-O-John in odprdi v preteklost.
Dvajurjevo plus dva je resda jubilejno leto za založniško hišo LucasArts, ki praznuje kar dvajset let uspešnega delovanja - dosežek, ki si zasluži poseben poklon. Toda njeni začetki segajo več kot dvakrat ducat minus štiri leta v zgodovino. Pravzaprav so stari toliko kot zamisel Georga Lucasa, da bo storil vse, kar bo v njegovi moči, da bo lahko pripovedoval zgodbe vsem, ki ga bodo pripravljeni poslušati. V intervjuju za revijo Inc. je leta 1995 dejal: 'Do tehnoloških pustolovščin, v katere sem se podal, je nedvomno prišlo zato, ker sem se takorekoč znašel v divjini brez ognja. Nisem imel izbire - moral sem zakuriti ogenj, ob katerega sem lahko nato sedel in ob njem začel govoriti.' In karkoli si o vplivnem sivolasem možu ter njegovi samozavesti že mislimo, dejstvo je, da je njegov kres gromozanski in občestvo ob njem številčno. Del njegove vizije, kot jo poznamo danes, je popolna digitalizacija proizvodnje filmov, kar je v praksi pokazal z Napadom klonov, in posledično kar vso medijsko zabavno karavano. Svetloba njegovega ognja sredi 'ničesar' se s takimi potezami le nezadržno širi.
|
sorodni članki
|
|