Revija Joker - Evolucija večigralskih aren

ČLANKI
stranka » članki » anali » Evolucija večigralskih aren
...
Že deset let je tega, odkar je zdolgočasenec sedel za računalnik in zase ter kolege zmetal skupaj večigralski mod za Warcraft III, imenovan Defense of the Ancients. Ni se zavedal, da bo popularna DotA zagnala nov žanr in postala ena gonilnih sil e-športa. Sako in Aggressor raziščeta pretek­lost nekoč majhne predelave in si ogledata, kaj je iz nje nastalo.

DotA je spoj realno­ča­sov­­­ne strategije ter ig­ra­­nja vlog, v katerem se pomerita dve moštvi ig­ralcev, ki se trudita uničiti nasprotno utrdbo. Ob površnem pogledu bi mogel igro zamešati z navadno realnočasovno strategijo, kajti po zviška gledanem bojišču gomazijo gruče fantazijskih bitij in se udarjajo ob zvoku sekir. A vojske teh malih bitjec, tako ime­novanih creepov, niso pod nadzorom igralcev, marveč računal­ni­ka, ki jih z vsake strani pošilja proti sovražni trd­njavi. Na poti se ta samodejna saldoteska seveda sreča in bojuje, za name­ček pa steze nadzorujejo obrambni stolpi. Če bi dogajanje prepustili ra­ču­nal­­niku, bi za vekomaj viselo v ravnotežju.
Tu nastopijo živi igralci, po pet na ekipo, ki upravljajo vsak s svojim posebno močnim herojem. Z njimi morajo zrušiti sovražne stolpe, da omogočijo vdor sil skozi nasprotnikovo obzidje, in prevesijo tehtnico na svojo stran. Za nameček se liki na rovaš zbranih izkušenj frpjsko razvijajo in nabirajo opremo, kar poglobi odločanje.
Po tričetrt ure ena od utrdb leži v ruše­vi­nah in bitke je konec. Nato vajo ponav­ljaš v novem boju, bržda z novim šampionom z drugačnim stilom igre, kajti pred pričetkom spopada si vsakdo junaka izbere iz zajetnega spiska.

Evolucija večigralskih aren objavljeno: Joker 236
marec 2013


sorodni članki