|
![]() ...
Resident Evil je ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk v industriji iger. Priljubljenost niza, ki je v poldrugem desetletju obstoja postal sopomenka za japonske preživetvene grozljivke, je Capcom potenciral s holivudskimi celovečerci. A v senci tega, kar je tipična zgodba o uspehu in poševnooki podjetnosti, se skriva kup trohnečih zombijskih trupel. Obdukcije častitljive strašljive serije se loti z antibiotiki nafilani, s svetilko opremljeni Case.
Osaka, Japonska, 1996. Ura je tri zjutraj in po hodnikih Capcomovega generalštaba tava zaskrbljeni Shinji Mikami, glavni dizajner obetavnega novega projekta. Vodilni so mu pred dvema letoma naprtili izdelavo ambicioznega špila, ki bi v duhu nasledil stari Sweet Home, Capcomovo grozljivo avanturo za NES. Nadebudni avtor si izziva ni drznil zavrniti, čeprav je imel ob tistem času pod kapo zgolj prgišče licenčnih Disneyjevih špilčkov in ukinjeno dirkaško titulo. Le enkrat lahko ugibate, kaj je zakuhal. |
poglavja članka:
![]() Uvod ![]() Geneza groze ![]() Prikrito zlo ![]() Zombiji iz nekje ... ![]() ... vmes ![]() Nadzornik gnileče množice ![]() Molzi, dokler je mlačno ![]() |
|