Revija Joker - Psygnosis

ČLANKI
stranka » članki » anali » Psygnosis
...
... je mrtva. Modra Sova je začetkom dvatisočih odprhutala le imensko, ko je Sony znamko Psygnosis preimenoval v Studio Liverpool. Sedaj pa so v hiši, iz katere sta prišla Shadow of the Beast in Wipeout, dokončno ugasnile luči. Z brlivko gre vanjo Sneti.

Ce bi radi razumeli nenehno željo slavne skupine Psygnosis po tem, da bi bile njene igre v tehnološki špici, je treba poseči seženj dlje v zgodovino od ustanovitve štiriinosemdesetega. Ne dosti, le dve leti, ko je nekaj britans­­kih ultrageekov s prgiščem izkušenj v mladem gejmerskem poslu ustanovilo Imagine Software. Usmerili so se v polnocenovne, spolirane izdelke z lepimi škatlami in navodili, kar je bilo tedaj redko, in se uveljavili zlasti na spectrumu. 
Žal jih je uspeh opijanil in hoteli so preveč. Že po dveh letih so se namenili izdelati nič manj kot šest 'Megaiger', Megagames. Te bi sicer tekle na tedanjih hišnih računalnikih, kot sta bila mavrica in C64, a bi jim pomagali hardverski vsadki. Publika je norela ob omenjanju 'next-gen' grafike in nakladanjih v slogu "Ob tej in tej Megaigri bodo vsi drugi špili videti kot smeti!" A resnica je bila žalostno drugačna. Načrti so se jim izjalovili že na stroškovni ravni, saj bi morali za Megaigre računati več kot 40 funtov, kar bi bilo nezaslišano. Poleg tega bi strojni dodatki prispevali le več prostora za grafiko in ob ambicioznih načrtih ga celo tedaj ne bi bilo zadosti. Naposled je bil Imagine v tako resnih finančnih težavah, da ni zmogel plačevati niti oglasov v revijah. Zato je že 1984 razpadel in blagovno znamko je odkupil Ocean, ki je pod njo izdal mnoge spectrumove klasike, od Green Beret do Target Renegade. Se spomniš teh pobijalskih klasik?

Psygnosis objavljeno: Joker 230
september 2012

poglavja članka:

Uvod

Doba Sovija

Doba Sonyja

okvirčki:

Ducat nepozabnih