Revija Joker - Hec, klik in pok

ČLANKI
stranka » članki » oznanila » Hec, klik in pok
...
Nikomur ne gre zameriti, če bo v naskoku orjaških naslovov za vse mogoče sisteme, ki bodo deževali to poletje in jesen, zgrešil marsikako pod radarjem letečo zanimivico. Sneti poskrbi, da boste čakali vsaj eno – Reset Generation.

Medtem ko gredo nekateri špili v smer orjaških svobodnih svetov, literarnih zgodb in fotorealistične grafike, se drugi čistunsko oklepajo golega igralnega bistva. Tej vsaj malce retro druščini se bo to poletje ali najkasneje zgodaj jeseni pridružil zanimiv projekt Reset Generation, ki ga finska skupina RedLynx (glej opis njihovih RedLynx Trials 2: Second Edition prav v tem Jokerju) razvija za Nokio in bo istočasno prišel na N-Gage 2.0 in PC.

Takle bo Reset Generation: dosti barvitosti in smeha na račun igrarskih stereotipov, pod čemer bo tekel soliden arkadno-strateški motor. Vsaj upamo, da bo tako, saj se je pri takih rečem že dostikrat izkazalo, da iz ustvarjalcev veje en sam topel veter. Videli bomo tudi, kakšna bo verzija za PC.
V osnovi gre za potezno strategijo, vendar je to le idejna srčika. Tisto, kar bo štelo, so plasti, zložene okrog nje. Recimo izvedbena – ne le zato, ker naj bi bila grafika domiselno odlična in zvok nazadnjaško posrečen, temveč zavoljo smešnih likov, ki bodo brili norce na račun najbolj znanih tipov & stereotipov v špilih. Na ta­­pe­ti se bodo med rugim znašli joškata strelka, hitri ježevec, vodovodar in maskirani bombaš, dočim se bo RG smejal l33t sp33ku, spletnim frpjem in še marsi­čemu. Nadalje Reset Generation obljublja hitro uče­nje, a dolgo mojstrovanje, eno- in večigralski na­čin, tekmovanje med lastniki verzije za PC in N-Gage ...

Ampak naj besedo raje prevzame glavni oblikovalec igre, avtor koncepta ter izvršni producent pri Nokiji, Scott Foe.

Scott, iger je dandanes ogromno, posebej za mobilne telefone. Kaj je tisto, po čemer se bo Reset Generation ločila od konkurence – bo koncept nekaj izvirnega in novega? Zakaj natanko bo reč vredna časovnega vložka?
Oh, Reset Generation bo več kot le 'vredna časovnega vložka'. Govorimo namreč o nepopisno nalezljivi večigralski ugankarici. (Ni ravno zabava tisto, zaradi česar se sploh bavimo z igranjem?) Kupec bo najprej opazil kakovost izvedbe, saj je tole najdražja mobilna igra vseh časov. A pomembnejša je mehanika igranja, ki je povsem izvirna, čeprav se čuti znana od prej.
Na začetku boš izbral svoj­ega junaka iz nabora desetih. Ko se boš zna­šel na igralni plošči, ki bo seveda dosti večja od samo enega zaslona, boš uvidel, da ima na njej vsakdo od sodelujočih prin­­cesko. Smisel bo torej reševanje drugih kraljičen in branjenje svoje oziroma svojih. Osnovni hakeljc bo v postavljanju blo­kov, s čimer boš gradil poti do nasprotnikovih kne­ginj, in v streljanju s topovi, kar bo te poti odstra­njevalo. S posebnimi predmeti, kot bo BFGP (Biggest Freakin’ Gun Possible), pa boš onesposobil nasprotnega heroja in rešil ubožico. Zadnja princesa, ki bo os­tala na ig­ralnem polju, bo zmagovalka! Igralo se bo v treh fazah: v prvi se bo postavljalo bloke, v drugi se bo premikalo like in v tretji prožilo dve bombi, s katerima boš tekmecem preprečeval kombinacije. Vse pre­mikanje boš na telefonu vršil s štirismernim gumbom in ga potrjeval z osrednjim knofom. Špil bo vseboval osemnajst štorijalnih nalog za enega sodelujo­če­ga, ki jih bodo razgibavale humorne vmesne anima­cije. Seveda bo vključeno spletno protipuš­čavništ­vo, in sicer za največ štiri sodelujoče. Posebnost tega bo, da se bo­do lahko neposredno spopadli lastniki verzij za PC in n-gage!

Zadeva je dvorazsežna in je videti blazno luštna ter risankasta. Mar to pomeni, da meri le na trg priložnostnih igralcev, ali bo zadovoljila tudi okorele (hardcore) špi­lavce?
Prav imaš, Reset Generation je luštna in risankasta za­to, da bi osvojila tiste, ki niso še nikdar preizkusili no­bene video igre. Vendar pa se v tej simpatičnosti sk­rivajo mnoge plasti referenc na igralsko subkulturo, tako da bodo hardcorovci gotovo navdušeni. Lahko bi rekel, da je RG prva igra o igrah!
Kar se globine tiče, je ne bo manjkalo. Igranje bo preprosto, tempo bo hiter in spopadi zaradi mobilniške usmerjenosti ne bodo trajali dolgo, nekako pet do deset minut. Vendar se trudimo, da bi bilo na voljo čim več raznolikih prijemov in mogočih strategij. Nalezljivost in posledična odvisnost se torej skrivata v kombinaciji humorne izvedbe, hitrosti in strateškega igranja, ki vsebuje elemente akcije, saj za poteze ne bo veliko časa. 

Posadka skupine RedLynx. Na levi je Scott Foe, dizajner Reset Generationa, uni z zeleno kapo je pa Ilvessuo Antii, ki je leta 1990 smučal in se zapijal v Kranjski gori. Res, mi je povedal.

Hec, klik in pok objavljeno: Joker 179
junij 2008

poglavja članka:

Uvod

Naslednja stran

okvirčki:

Čiptunaža