Revija Joker - V slogi ni Sile

ČLANKI
stranka » članki » oznanila » V slogi ni Sile
...
Iz zvezdnovojnega dogodka v Londonu, koder se je farbovita odprava na štiri oči sestala z jediji, ki kujejo prihajajočo igro Star Wars: The Force Unleashed, poroča Darth Case z Darthom Snetijem ob boku.

Medtem ko o filmski sagi Star Wars in Lukasovemu Juriju nenehno pišemo pre­sežnike, imamo do iger s to licenco up­ravičeno strožji odnos. Zadnja leta smo se pač bili prisiljeni rokovati s preveč koščki govna, er, kode, iz katerih je Lucasova magija (pomislite na legende tipa X-Wing, Dark Fo­rces in Jedi Knight) ušla med sipine Tatooina ter tam škorpijonsko-zadušljiv konec storila. Zatorej ne bi nikoli uganili, da avtorji Sile sproščene pravijo, da bo ta naslov vojnozvezdne špile pripeljal nazaj na svetlo stran – in da sva vaša poročevalca take ob­lju­be sp­rejela s ciničnim nasmeškom ter ba­ran­jem. Vsekakor nama ogled igre, ki je s pr­vo pri­kolico z dejanskimi prizori de­bitirala na letošnjem E3ju in ki zgodaj spo­mladi naslednjega leta izide v pr­vi vrsti za play­station 3 in xbox 360, v švo­h­nejši verziji pa za PS2, PSP ter DS, dvomov ni razblinil.

Jedijevski jezdeci rancorjev bodo v špilu določena tarča vajenca, ne pa tudi edina. Na poti do njih bomo gazili tako upornike kot cesarja služnike.

Kot nemara veste, bo The For­ce Unleashed tretje­osebna akcijska pusto­lov­ščina, v kateri se bomo za izpolnjevanje ciljev zanašali skoraj le na uni­čevalsko rabo Sile. Gra­fič­na spektakular­nost je iz filmčka, ki ga imate na tokratni natla­čenki, menda razvidna, dočim smo na teh stra­neh o potencialu trojice softverskih orodij, ki so jih LucasArts zakupili za večino svojih bodočih naslovov, že pi­sa­li. Vseeno še enkrat na kratko:
Endorphin je sistem za animacijo, ki naj bi od­p­ra­vil potrebo po pred­pri­pravlje­nih gibih za like, saj ti ude premi­ka­jo sk­ladno s pravili fi­z­ike; Digital Molecular Matter verodostojno simulira obnašanja (lomljenja) snovi, kot so les, kovina in steklo, ko nanje delujejo različne sile; med­tem ko oba smiselno povezujejo algoritmi Euphorie, ki kanaljam podari­jo 'biomehanično' umetno pamet. To pomeni, da naj bi se sovragi pri reševanju iz nevarnih situacij tako kot igralec dobro zavedali zakonov okolja in elementov, ki ga polnijo.
Po predstavitvi za javnost, kjer sta itak tekla med in mleko, sva se sestala z vodjo projekta Hadenom Blac­kma­nom, producentom Juliom Torresom in zgo­vornim Samom Witwerjem, igralcem, ki je 'junaku' nas­lova po­sodil obličje, geste ter glas (v Battlestar Galactici je Witwer pilot Cras­hdown). V mrzli sobanici sva skušala ugotoviti, če se za licenco in šminko dejansko skrivajo pristno zvezdnovojno vzdušje, navdušujoča igralnost in koherentna fabula. Drugače povedano, ali bo to količkaj greha vredna igra.

V slogi ni Sile objavljeno: Joker 169
avgust 2007