Revija Joker - Welcome back, Commander

ČLANKI
stranka » članki » oznanila » Welcome back, Commander
Welcome back, Commander
...
Med ostalimi pričakovanimi igrami bodo naslednje leto prigoseničarile Tiberijske vojne, sveže nadaljevanje serije Command & Conquer. Sneti o njem podebatira z izvršnim producentom Mikom Verdujem, ki pove marsikaj - tega, ali je Joseph D. Kucan slovenskega rodu, pa ne.

Joseph Kucan je seveda obritoglavi igralec, ki je tako legendarno upodobil zlodejskega Kana, da si dotičnega ne znamo predstavljati kakorkoli drugače. Tipček nove šanse za prikaz bleščečega pristajališča za muhe niti slučajno ne bo izpustil, saj se bo v Tiberium Wars vrnil kot Kanov glas & stas. Vendar pa pri tem (napol) zvezdniško ne bo sam, kajti Electronic Arts so za vmesne filmske vložke najeli (napol) starletno zasedbo. Sodelovali bodo Billy Dee Williams - temnopoltež, ki je v Vojni zvezd upodobil Landa Calrissiana; Tricia Helfer - nečloveška platinasta seks bomba Number Six iz novodobne Galactice; Josh Halloway - pravomoški, kvadratnočeljustni Sawyer iz Losta; Michael Ironside - nastopil je v milijonu filmov, med drugim kot Jester v Top Gunu, in posodil glas Samu Ribiču v Splinter Cellih ... Poleg tega bodo v poročevalskih scenah čvekali pravi čezlužni novinarji in reporterji, recimo John Huck iz mreže Fox, dočim se bo v vlogi časnikarke pojavila Shauntay Hinton, bivša ameriška misica. Fino fajn, upamo le, da bodo izdelovalci znali ujeti ravnotežje med kakovostjo in pri FMVju mnogokrat otipljivim občutkom cenenosti, kar lahko, kot se spomnimo iz Act of War, orenk doprinese k izkušnji. Da ne bo prisoten zgolj slednji!
Glede ostalega pak prepuščam besedo Miku Verduju, ki nadzira izdelavo igre v EAjevem losangeleškem studiu EALA.

Enoigralska kampanja naj bi štela več kot trideset nalog. Kljub temu, da bodo povezane nelinearno, naj bi jih združila kohezivna, epska zgodba, naphana s posnetki, kjer bodo nastopali živi igralci.



Nas lahko razsvetliš z ozadno pripovedjo v Tiberium Wars, posebej, kako nadaljuje izročilo C&C?
C&C3 se bo odvijal leta 2047. Tiberij se je razširil čez večino zemeljske površine in planet je razdeljen na območja glede na stopnjo onesnaženosti s tiberijem. Modra področja predstavljajo dvajset odstotkov površja in so čista; tam bi si človek želel živeti. Prav tu je civilizirani svet našel poslednje zatočišče in tod stanuje GDI (Global Defense Initiative), združena supersila, ki je zrasla iz političnih in vojaških infrastruktur večine razvitih držav. Rumena področja tvorijo polovico površine Zemlje, označuje jih zmerna onesnaženost s tiberijem. Desetletja so jih uničevale vojne in ekološke katastrofe; družbeni red se je tu zlomil in v mestih, ki stojijo v rumenih conah, je življenje dokaj neprijetno. Na žalost tod živi osemdeset odstotkov svetovne populacije - Bratovščina Noda pa zmedo in revščino izkorišča za novačenje članov, skrivanje vojaške mreže ter izvajanje operacij. Ostalih trideset odstotkov oble ni primerne za naselitev in jo prekrivajo tiberijske puščave, ki jim pravimo rdeča področja.
Po dogodkih v drugi tiberijski vojni se je Nod potuhnil. Minila so leta, odkar se je njihov vodja Kane komurkoli oglasil, zato se je domnevalo, da je mrtev. Med tem zatišjem v več desetletij dolgi vojni med GDIjem in Nodom so se sile GDI namesto na spopade osredotočile na izkoreninjenje tiberija in obnovo okolja.  Ampak marca 2047 Nod uniči GDIjev vojaški poveljniški center v orbiti - vesoljsko postajo Philadelphia - pri čemer so na njem GDIjevi politični in vojaški vodje. Nemudoma sledi hiter udar sil Bratovščine Nod na globalni ravni. Po dolgi odsotnosti se pojavi Kane in prevzame odgovornost za napade v dramatičnem piratskem videu, ki se nenadzorovano vrti po vseh svetovnih medijskih mrežah. Izkaže se, da Kane in Nod nista prav nič šibka - čakala sta, nabirala moči in spletkarila za pretresljiv, nenaden, morda smrtonosen udarec proti GDIju. Svet se znova potopi v grozo vojne, bitke divjajo na vsakem modrem področju - in to je šele začetek ...

Postajva pri ustvarjalnem procesu vkupdajanja nove igre v seriji Command & Conquer. Je trojka bolj zvesta koreninam, kot so bili Generali?
Na tem projektu delajo tri generacije navdušencev nad C&C - moštvo je nadvse zagreto tako za Command & Conquer kot za njegov tiberijski del. Občutek bo povsem C&Cjevski, kot bi igrali prenovljeno klasiko, ki uteleša bistvo serije in hkrati izpolnjuje obljube o sodobni realnočasovki z najboljšo tehnologijo in inovativnim dizajnom.
Ker gre za Command & Conquer, je zgodba bistvenega pomena. Ločeno moštvo na njej dela že lep čas in del tega procesa je globoko brskanje po tiberijskem svetu za širjenje pripovedi ter mašenje lukenj. Kot primer tega, kako resni smo, naj povem, da smo najeli znanstvenike z Massachusettskega inštituta za tehnologijo (MIT), ki so nam pomagali glede prirodoznanskih vprašanj okrog tiberija. Iz tega je nastal dolg, strokovno podkovan dokument, ki natančno opisuje, kako tiberij raste in spreminja okoliško snov vase, kako ga je mogoče uporabiti za orožje ter energijo ...


Welcome back, Commander objavljeno: Joker 160
november 2006