Revija Joker - Waaagh!

ČLANKI
stranka » članki » raport » Waaagh!
...
Electronic Arts s prihajajočim Warhammerjem Online misli smrtno resno. Tako resno, da so nas razvajali na velepredstavitvi v francoski prestolnici. Aggressor med lokanjem šampanjca in ovohavanjem smrdljivih sirov ujame nove podrobnosti.

Ni skrivnost, da EAju produkcija nalinijš­čin ne uspeva. Še več, zamočili so vse, česar so se doslej lotili. Naj spomnimo na zavoženi Ultimo Online 2 in Ultimo X, porazne The Sims Online, mlačni Motor City Online in obglavljeni Westwoodov Earth & Beyond. Trenutni vrh korporacije pa si prizadeva, da bi se otresli te žalostne tradicije. Ključ­ni korak v to smer je bil nakup Mythi­ca junija predlani, s čimer so dobili v roke studio z obsežnimi izkušnjami in uspešni spletni frp Dark Age of Camelot. Pred­vsem pa so si prilastili obetavno licenco, kajti Myt­­hic je leto pred tistim najavil razvoj mmorpgja po zna­nem fantazijskem svetu War­ha­mmer, imenova­nega War­hammer Online: Age of Rec­ko­ning (okrajšano WAR).

Uganka mi je, zakaj na plano povečini dajejo gra­fično neugledne slike, ko pa so mi na licu mesta v gibanju kazali mnogo prelestnejšo podobo.

Jep, to je ravno tisti Warhammer z lič­nimi figuricami škratov, orkov in ostale zalege, s katerimi za­nesenjaki okupirajo vse povr­ši­ne v radiju petih kilometrov, namesto da bi jih uporabili za južino. Prišel je leta 1983 in ur­no postal sopomenka za na­miz­ne figurične spopade. Toda WH je obenem boleče pedantno izdelan fantazijski svet, za katerega so v tega četrt stoletja izdali toliko sp­remljajočih bukel, da se po globini mirno kosa s či­mer­koli, vštevši Gospodarja kovinskih obročev ter Je­ča­mi ino zmaji. Se pravi svet, na kakršnih podjetni gra­dijo orjaške spletne igre ...

Klanje je potekalo na 48 računalih, na katerih je bilo moč preizkusiti večino poklicev. Ne, zadnjega od vilinskih še niso razkrili. “Enkrat do izida,“ pravi Rowland.

Waaagh! objavljeno: Joker 177
april 2008