Revija Joker - Tokyo Game Show 2015

ČLANKI
stranka » članki » raport » Tokyo Game Show 2015
...
Prvi, najvažnejši sejem je za našo zahodno publiko ameriški E3, kjer založniki predstavijo levji delež ključnih novosti za aktualno in naslednja leta. Drugi je bistveno bližji nemški Gamescom, kjer si je moč dotične ogledati v živo. Šele nato pride TGS na daljnem Japonskem - dežele, od koder so njega dni prihajale prelomnosti, dandanašnji pa je njen vpliv na industrijo opazno manjši. Med trudom po posodobitvi pristopov in vztrajanjem pri tradiciji se krotoviči Sneti.

Recimo, da vandraš po Japonski koncem devetnajstega stoletja, v obdobju, ko je dežela šla skozi naporen, a nujen proces modernizacije. Na mestnih ulicah sreču­ješ tako samuraje z meči kot vojake s strelnim orožjem, gejše s poblajhanimi frisi in dame, oble­če­ne po zadnji pariški modi. Ljudje drobijo med starinskimi lesenimi hišami in novejšimi zidanimi, nosijo tako včerajšnje kot nove frizure in ob sakeju srebajo pivo, ki so ga v Deželi vzhajajočega sonca prvič zvarili leta 1870. Drugače rečeno, znašel si se v nenavadnem svetu razkola, svetu prehoda, kjer vzporedno obstajata dva nabora pravil, od katerih ni še noben prevladal. Sčasoma se je dežela kakopak posodobila, a celo danes med sprehodom po Tokiu naletiš na žensko v kimonu ali sumo borca, ki jo maha na trening. 
Slična dvojnost te čaka v japonski industriji iger, le da na geografski namesto časovni daljici. Že nekaj časa si marsikakšen tamkajšnji razvijalec večjih naslovov prizadeva ustvarjati špile, ki so v sozvočju z okusom in pričakovanju zahodnega igralca. Navsezadnje je to nujno, saj sta Keiji Inafune (Mega Man) in Hideo Kojima (Metal Gear Solid) izrecno povedala, kje Japonska zaostaja za Evropo in ZDA: “Pri tehnologiji, igranju in pogledu na svet.” Se pravi, pri vsem, kar šteje.

NIOH --- Naslednje leto zgolj na PS4 pride frišna sekljačina, ki so ji temelje polo­ži­li že pred desetimi leti, ko so ji rekli Akira Kurosawa's Oni. Tedaj so hoteli ude­janjiti akcijado, ki bi spremljala film v režiji Kurosawovega sina. A ko je pro­­padel slednji, je šel na led še špil. Zdaj so ga rezurektali pod nazivom Nioh in je postal nekoliko sličen Bloodbornu. Igrali bomo kot enoten lik, ki bo vihtel številna orožja. Na poti bo naletel na grobove umrlih igralcev; če se jih bo dotaknil, se bo bojeval z njihovimi duhovi. Pripravimo se lahko na dozo groze, velikanskih nakaz in konkretne zajebanosti, ki vključuje tudi hojo do izgubljenih izkušenj, ki bodo ostale na kraju smrti. Mimogrede, to ni morebitno nadaljevanje Nierja. (Če veš, o čem govorim: ná suši in wasabi!) Koei Tecmo za PS4, 2016

Tokyo Game Show 2015 objavljeno: Joker 267
oktober 2015