Revija Joker - 2006 - leto koloradskega hrošča

ČLANKI
stranka » članki » igrovje - tematski članki » 2006 - leto koloradskega hrošča
...
Vse leto ustvarjalci farbovitega magazina premišljeno ocenjujemo, pazljivo tehtamo številke, razglabljamo, kam se bo koncem leta zaradi določene cifre ta in ta igra uvrstila. Sneti s sotrpini tradicionalno udejanji krono našega truda - članek o naj igrah preteklega leta.

Takojci se nad igrarskim 2006 ne kanim usajati. Če nagnem glavo, zamižim na en uč in se vzdržim poglobljenega pregleda, smo lani dobili kar nekaj zapomnljivih izdelkov. Vsekakor dovolj, da je sanjski svet vnovič prevladal nad realnim. Kitarski heroj je nadomestil karaoke kot najbolj priljubljen izgovor za izživljanje fantazij o odrski slavi, Twilight Princess je dokazala moč starih serij, Shadow of the Colossus je bil umetniško delo v gibanju, Company of Heroes pa se je izkazal za novi višek akcijskih strategij. Področju športščin je dogajalo kot že dolgo ne in niti neodvisna produkcija ni ostala prazna, saj je Introversionov Defcon sesul marsikak visokoprodukcijski izdelek. Ob dodatnem košku neizrednih, a zelo v redu iger so dnevi in noči minevali hitro ter zajebani vsakdanjik je izgubil dobršen del ostrine. Fasali smo tudi novo sobno konzolo, Nintendov wii, ki je dejansko nekaj posebnega. Njen osrednji namen ni darovanje na HD-oltarju, temveč želja, da bi špile z relativno poceni hardverom ter intuitivnim načinom nadzora približala rulji, ki je doslej niso privlačili. Naši wiijevski večeri, tako v krogu izvežbanega JCTja kot z igričarskimi neznalci zunaj njega, potrjujejo, da je Nintendu uspelo na vsej črti. Še reden pritok kakovostnih naslovov zagotovijo in so na konju.
A hkrati nad 2006 ni za biti pretirano navdušen. Vklop kritiško-znalskega dela možganov pokaže sliko cesarjevih novih oblačil, kjer redki opazijo, da je vladar napol nag, še redkejši pa si to upajo zatuliti. Mi si. Čeprav smo ob trinajsterici neumazanih, ki jo priobčujemo malček naprej, uživali in se je v vsaki zvrsti nabralo nekaj odličnic, ni moč prezreti dejstva, da se nadaljujejo stari trendi. Za podalpske razmere najbolj zaskrbljujoč je pomik od PCja proti konzolam. Za vse, ki ostajate samo ob računalniku, je moralo biti to obdobje frustracije, saj je količina špilov zanj močno upadla. Igrali ste, vendar izbira velikih komercialnih naslovov še zdaleč ni bila taka kot pred leti, zato se je bilo treba zatekati k nekdanjim prilogam h glavni jedi - internetnim igricam tipa Line Rider, modom, navdušenskim projektom. Za 2007 je sicer napovedana kopica dolgo razvijanih naslovov za PC, od Spore prek Crysis do Tiberium Wars. Toda ali se nismo enako pridušali že lani?

2006 - leto koloradskega hrošča objavljeno: Joker 162
januar 2007