Revija Joker - Epski pohod na grafični tron 3.0

ČLANKI
stranka » članki » igrovje - tematski članki » Epski pohod na grafični tron 3.0
Epski pohod na grafični tron 3.0
...
Kamorkoli je človek zadnje mesece zadegal uči inu ušesa, je zadel v famozni Unreal Engine 3.0, ki po vsem sodeč z levo roko pometa s konkurenco. Rezidentni nerealist Aggressor preveri, ali Epic res znova ustvarja zgodovino.

Še lani je Tim Sweeney, soustanovitelj Epic Games (nekdaj Epic MegaGames, stvariteljev Jazz-o-zajca) in oče Unreal Engina, ob vprašanju, kako se vidi ob Idu in Valvu, nadvse spoštljivo odgovoril, da mu je primerjanje z njima zgolj v čast. Varka. Sicer je bil Sweeney donedavna tisti večni 'drugi', takoj za Johnom Carmackom, čeprav je bil Unreal ob nastanku označen za grafično superiornega in si lasti prenekateri izum, recimo simulacijo koron pri zaznavanju točkastih virov svetlobe. A lansko leto so pri Epicu že vedeli, da imajo v šapah izjemno močno orožje, namreč naslednjo generacijo Unreal Engina, s katero so neposredno po predstavitvi na GDCju prešli v splošen naskok. Microsoft, Midway, Namco, Bioware, NCSoft, Silicon Knights, Timegate in Obsidian so le nekateri založniki ter razvijalci, ki so UE3 obljubili zvestobo, precej pa jih bo še prišlo na seznam, saj so neposredno pred letošnjim E3jem v borih dveh mesecih pogon usposobili za delo na playstationu 3. Lahko bi torej rekli, da je Epicu padla motorka v med. Presenetljivo?

Tale srboriti stricelj se v zameno za pest kroglic rum-kokosa nastavlja barvni svetlobi, mečoč lepe sence na zid. Zajčkov pa nanj noče delati. Bukselj.

Na mestu je kakopak vprašanje, katere so bile magične besede in sličice, s katerimi je Tim s kompanijo omrežil visokozveneča imena igričarske industrije. In kakšne posledice bo to imelo na prihodnost proizvodnje (se sliši umazano?) iger. Za začetek velja izvesti grob vpogled v drobovje trenutno najbolj brutalno zmogljivega grafičnega pogona na obličju Zemlje, že zato, da se okvirno seznanimo s tehnologijami, ki bodo v splošnem krojile sliko prihodnjih iger. Pri tem gre koj povedati, da je namen članka splošen pregled novih funkcij in njihov vpliv na izrisana čudesa, medtem ko se bomo podrobnostim nemara posvetili takrat, ko bodo te reči dejansko zunaj. Takrat bo jasneje, na kakšen način jih posamezni grafični pogoni izvajajo.

Epski pohod na grafični tron 3.0 objavljeno: Joker 144
julij 2005