Revija Joker - Myst 3: Exile

ČLANKI
stranka » članki » pomagalnik » Myst 3: Exile
Myst 3: Exile (J95, 45)
...
Tangica

1. POGLAVJE - TOMAHNA
Naša dogodivščina se prične na Tomahni, novem domu Atrusa in njegove žene Catherine. Ko prenehate občudovati gore, se obrnite ter se pogovorite z deklino. Ko konča svojo pripoved, se obrnite en korak k vratom neposredno poleg Catherine, obrnite se k njej, počakajte, da konča monolog, odprite vrata ter vstopite v Atrusovo delovno sobo. Razglejte se in stopite do knjige na stojalu ob delovni mizi. Če ste igrali Riven, boste prepoznali simbol Gehnove pete dobe. V knjigi ni, razen ognjenega uničenja, nič zanimivega, zato pa toliko bolj pozorno preklikajte Artusovo mizo in preberite pismo. Ko končate, se odpravite proti steklenem sefu na drugi strani sobe, v katerem se nahaja Altusova knjiga Releeshan. Knjigo si poglejte pobliže, nakar vstopi Artus, ki vam v roke potisne svoj dnevnik ter se nameni proti stekleni krogli, V sobi se pojavi skrivnostni čudak, ki pograbi bližnjo ognjeno kroglo un ukrade dragoceno knjigo. Naglo se dematerializira, za seboj pa pusti le pustošenje in knjigo čudne dežele. Pobliže si jo oglejte in odkrijte čudež povezovalnih knjig. Pričujoča vas popelje v...

Myst 3: Exile objavljeno: Joker 103
februar 2002