Revija Joker - Dragonriders

ČLANKI
stranka » članki » pomagalnik » Dragonriders
Dragonriders (J98, 62)
...
Dodo

Poberite olje s poličke in krtačo s tal v kopalnici. Odkorakajte do Zentha, zlijte olje v kotel in ga skrtačite. Zenth vam bo namignil, da bi bilo vredno obiskati Dorna, ki vam bo dal opremo za letenje. Napotite se skozi hodnik in mimogrede poberite sporočilo na mizi ter tisto, ki leži na tleh. Pojdite skozi prva vrata na desni in poklepetajte s K'tanom, da dobite nož. Malo potrenirajte in najdite knjižnico, kjer od Lockenna dobite zemljevid Fort Weyrja. V knjižnici preberite še vse kože na policah, ter poizkusite za hec vstopiti še v zadnjo sobo. Pot iz knjižnice naj vas vodi v naslednjo sobico, kjer počvekajte z V'kaijem, zatem pa se napotite dol v Middle Levels (temni prehod). Pojdite v prvo sobo na levi in govorite z V'hulom, ki vam bo naročil, da prenesete pesnitev F'banu. Naslednji predor vodi v Lower levels, zato ga zaenkrat še ignorirajte in vstopite v naslednjo sobo, kjer pokramljajte z N'ethom. Obiščite še Lytah (glejte zemljevid), da dobite Lockennov dnevnik, ob odhodu pa boste dobili še novo nalogo. Govorite s S'lonom (hehe), zatem pa še s T'menom in B'rakom v igralnici in jima sunite kocke. Pojdite skozi predor na koncu igralnice ter se pogovorite še s F'benom, ter mu v roke porinite pesnitev. Preden se napotite nazaj do knjižnice počvekajte še z Emmaro in Gillian, ki pogreša sinčka. V knjižnici vrnite Lockennu dnevnik, nekje blizu vaše sobe pa postopa še Fin, kateremu namenite nekaj besed. Vrnite se v Middle levels in odkorakajte v območje kuhinje. V shrambi pobarajte Kendricka, v jedilnici še H'rama, T'lorja in nazadnje Horlasa, ki vam bo poklonil kozarec. V kuhinji govorite z vsemi, ki jih tam najdete, še posebej s Tomom, Ulrikom, ki vam da zdravilo proti mačku in nekaj hrane, ter Romo, ki mu manjka nekaj sestavin za pripravo posebne svečane jedi. Pojdite nazaj v N'ethovo sobo in mu poročajte. Dobili boste novo nalogo in prvo potencialno deklo za kmalu rojeno
zmajevko. Preden se napotite v Lower levels še enkrat govorite z Emmaro. Spodaj sta dve sobi. V prvi vas bo Kevan naučil zapisovanje stvari v dnevnik in vam ga tudi dal, tako da od tega trenutka lahko sledite svojim nalogam, dasiravno vse skupaj ni ravno pregledno. V drugi sobi je Dorn, ki vam da opremo za letenje.

Pojdite skozi prehod v Lower Levels v Weyr Bowl. Najprej se napotite v valilnico (velika jama) in pokramljajte s Sylvio. Pojdite ven in do glavnih vrat. Mimogrede govorite še z J'cobom in poberite nekaj rastlinic pri mostu. Pri glavnih vratih čvekajte z Jillianom, ki vam da lok in nalogo. Nekaj dodatnih puščic poberite za njegovim hrbtom. Pojdite nazaj v kuhinjo, kjer se nekje med škatlami v shrambi potika črn hrošč in ga ustrelite, ter pospravite v kozarec. Poklepetajte še s Kendrickom. Odkravsljajte do V'hula in čvekajte z njim, zatem pa še enkrat s Sylvijo v valilnici, ki vam da modro jajce ognjenega kuščarja. Nazaj v Weyr bowl in levo preko mostu, kjer je hiška. Notri govorite z Ramallo in pridobili boste prvo možno izborno deklo za novo zmajklo. Pojdite ven in mimo mlina, ter se ustavite pri vodnjaku, ki ga uporabite. Smo še malce švoh, a? Nič ne de, pojdite preko mostu in govorite s Perryjem, potem s Hellan, nakar se ustavite še pri Jillianu in mu izročite prvega hroščka. Sedaj govorite z Jaxom, da dobite zemljevid Temnih jam in par informacij. Pred vhodom v jame se bo pojavil Mullen, s katerim pokramljajte. Tecite nazaj do Hala in dal vam bo macolo.
Uporabite macolo, da se prebijete v jame. Mullen vam bo dal še par napotkov, kje razbijati. Ko pridete do mostu, tecite preko, kar vas nesejo noge. Pripravite nož, kajti jame so polne kač. V levem hodniku je prva, ki jo ubijte. Pojdite navzdol in dobili boste še nekaj puščic in imeli priložnost govoriti z Jimom. Vrnite se do križišča, ubijte kačo in pojdite desno. Prišli boste do votline, kjer sta dve kači (smert smert) rastlinica, kačje jajce in, glej glej, rjavi hrošč, ki ga kot črnega ustrelite in pospravite v kozarec. Nazaj do križišča in v preostali tunel. Poskakljajte po stebrih in prišli ste v novo votlino z novo kačo, premično steno (ste še prešibki) in vdolbinami v steni. Splezajte po steni, da dobite košaro, zatem pa se napotite naprej in bodite pozorni na še več plazilcev. Sledite hodniku in uporabite macolo na kupu kamenja. Potisnite kamen in se spravite v naslednjo votlino, kjer rešite Jima. Uporabite macolo še na vozičku in ga še potisnite. Ahh, dan.

Dragonriders objavljeno: Joker 99
2001

poglavja članka:

Uvod