Revija Joker - Novi Nabukadnezarji

ČLANKI
stranka » članki » netki » Novi Nabukadnezarji
Novi Nabukadnezarji
...
Quattro se prepriča, da je konkurenca gonilo napredka, ko se po dolgih treh letih znova odloča, s čim bo brskal po svetovnem spletu.

"Explorerjeva popolna integriranost v sistem je postala raj za pisce najrazličnejših virusov, črvov in trojanskih konjev, ki se širijo po internetu. In kaj stori Microsoft? Javno izjavi, da nove različice Explorerja ne bo. Da ga ni več mogoče izboljšati in da lahko, ker je neločljiv del sistema, nov brskalnik pričakujete le v novih Oknih. Ni čudno, da je ta izjava močno razburkala javnost, ki se je šele sedaj zavedla, kaj pomeni, da si nekdo lasti devetdesetodstotni delež nečesa."
-Velike bitke: Brskalniki, Joker 121



Dolgo, čisto predolgo je trajalo. Eni pravijo, premalo in prepozno, drugi z olajšanjem izdahnejo: končno! Spet tretji se smejijo, ker so več kot zadovoljni z alternativo. A dejstvo ostaja. Trajalo je še tri leta, da je fantičem iz Mozilla Foundation uspelo dovolj načeti vseprisotnost Internet Explorerja, si odgrizniti zadosten kos pogače (kar trenutno znaša lepih 12 odstotkov) in spremeniti mišljenje, da sta internet ter ikona modrega E sopomenki. Vendar uspeh ne prišedši sam od sebe. Ni bilo dovolj, da so napravili mnogo boljši brskalnik, tehtnico je počasi, res počasi začelo prevešati šele napadalno oglaševanje. Celostranski oglasi v New York Timesu, pasice, slike, filmčki, ki so preplavili splet, akcije prostovoljcev, vigilantsko nameščanje brskalnika na računalnike prijateljev - torej lastnosti, ki jih ponavadi pripisujemo virusom. Ja, tujini se takim kampanjam lepo reče viral marketing. In končno je vžgalo, saj je Microsoft vse skupaj naposled vzel resno ter ugotovil, da bi nemara le kazalo spackati nov spletni brskalnik.

Novi Nabukadnezarji objavljeno: Joker 160
november 2006