Revija Joker - Test Drive Unlimited - v živo!

ČLANKI
stranka » članki » kolumni » Test Drive Unlimited - v živo!
Test Drive Unlimited - v živo!
...
Lojze Selski se odtrga od konzole in samo za vas odpelje ta pravo rundo s svojima ferrarijem 360 spyder in ferrarijem superamerico. O porscheju boxter in maseratiju 3200 GT tokrat nič besedi, ta konja nista več v njegovi štali.

Katero štirikolesno zverinico si ti, dragi čitatelj, najraje izbereš, ko buljiš v ekran, nažigaš Outrun, Project Gotham Racing, Test Drive ali kar je pač teh patetičnih nadomestkov za pravo stvar? Te kdaj tako zamakne, da za hip verjameš, kako namesto Thrustmasterjevega volana držiš v rokah originalen Ferrarijev kolosuk?
Bodem te popeljal v resnični svet tazaresnih porschejev, maseratijev in ferrarijev - ta malih osemvaljnih in ta pravih 12-valjnih.
Eden najlepših delov vožnje je že sama procedura nakupa. Iskreno ti privoščim, da kdaj to doživiš.
Pri Scuderiji te povabijo na tovarniško stezo v Fioranu ali Mugellu, nakar se poštirkan Italijan vzneseno smuklja okrog tebe, medtem ko preizkušaš rdeče konjičke. Taisti Italijan - še vedno v kravati in trodelni obleki, para uboga, medtem ko ti veselo igraš žepni biljard v svojih kavbojkah - ti v prodajnem salonu pokaže vse možne vzorce usnja, laka in kar je pač tega. Tudi velikost šivov na usnjenih sedežih si imaš izbrati, da o izboru barve sukanca ne govorim.
A preden sem imel tako zaželeni privilegij stopiti na sveto zemljo Maranella, sem moral, vsaj za superamerico, samemu podpredsedniku Ferrarija (ki je bil sploh dal zeleno luč, da imamo kot lastnik že enega ferrarija pravico kupiti tegale, ki jih le 559 komadov) pri vseh laških bogovih obljubiti, da kupujem zverco zase in ne za preprodajo.
Nato luna kakih dvanajstkrat pokaže svoj polni obraz in nastopi dan prevzema - končno!
Oni taisti Italijan, seveda v drugi obleki, skupaj s svojo joškato nafrfuljeno pomočnico nežno odgrne zaščitno svileno pregrinjalo in izdahne: "Tale krasni avto, velecenjeni gospod, smo naredili samo za vas."
Prvih tisoč kilometrov vožnje bodemo preskočili, saj ga takrat nikakor ni dobro zaganjati čez 5000 obratov - skratka, nič razburljivega.
Iz sedaj sva v Nemčiji, na avtobanu, dragi bralec. Prazna je tropasovnica, omejitve nobene, priveži se! Ugasneva radio, saj za nas, od bencinskih hlapov zadetih fanatikov, ni lepše muzike od visokoglasnega grmenja štirih centov konjev takoj tam za ritjo, ki je prešvicana od vznemirjenja.
Roke na volanu v položaju petnajst do treh, leva noga zalepljena na počivalo, v trtici (to je približno tam, kjer se našim sestričnam opicam prične rep) čutiš vsak ferrarijev odziv.
Zdajle na vso moč pohodi gas, z desno šapo pa karseda urno pretikaj F1-lopatko! Še sreča, da pri F1-menjalniku za nas amaterje ni pedala za sklopko. Dobre štiri sekunde do sto. Ako imaš pri sebi kako češpljo, naj poskusi pobožati armaturo - nič ne bo iz tega, tako je zalimana na sedež, hehe!
Še par sekund in smo pri dvesto. Motor hrumi, razganja ga od želje, da pritisneš do konca.
Dolg desni ovinek pri 260 na uro. Difuzor med zadnjima gumama te je tako prisesal na tla, da vriskaš od navdušenja in strahospoštovanja. Ga ni vlaka, ki bi po tračnicah krmaril bolj natančno kot zdajle ti.
Ven iz ovinka, na srednjo špuro do 290. Češplja tam desno je že zdavnaj obmolknila - in če to ni največja prednost za ferrariste, naj me Montezemolo brcne!
Ne mani si oči, niso še za na odpad - to, kar vidiš pred seboj, je efekt tunelskega vida. Česar NE vidiš pred seboj, bi moral zapisati, saj je avtoban ozek kot deviška špranjica.
Nagni glavo dol, izkopi klimo, ne dihaj, daj vse konje na zadnjo os - in tu je čarodejnih tristo pri sedem in pol jurjev minutnih revolucij V8 stroja.
Takoj ko zagledaš majhno pikico daleč spredaj, pa le brž taco z gaspedala - prekleto hitro bodeš dohitel brkatega, po klobasah in pšeničnem piru spahujočega Švaba v njegovi kripi. Približaj se mu z 250, prehitevaj ga počasi - in nahrani svoj občudovanja lačni ego. Ni ga futra za tvojega neandertalčka čez izbuljeni Švabotov pogled, ko goflja zeva mu široko, jezik mlahavo visi in slina kaplja po zamaščeni bradi! Šele zdaj je dojel, da ga je prav zares prehitel ferrari.
Avbe, avbe, kako bi le gorela njegova zavist!
A glej ga, zlomka, takihle pacientov bodeš bore malo srečal. Njih večina ti pomaha, dvigne palec v znak občudovanja. Pri rdeči luči na semaforju mulček z zadnjega sedeža v sosednjem avtu doživlja svoje prve avtoerotične fantazije, pase oči na vsaki izboklini tvoje mašine. Njegov ata hitro klikne fotko kar z mobilcem, mamica ("Gospa, vam vsa čast, a ti, mulček, mamicu ti nabijem!") se oblizne in bradavički strumno stopita v pozdrav.
Ko sva že ravno pri joških, dragi sopotnik: tudi na to imaš biti pripravljen, ko boš gnal hudo rdečo zver gori doli naokoli, da ti bo študentka v katrci pokazala oprsje; da ti bo jasno dala vedeti, kako zelo rada bi svoje oralne veščine izpilila v ferrariju. Pa ne zato, ker dobro zgledaš.
Ako bodeš popustil skušnjavi, vedi: športni kupeji so tesni, kabrioleti zgoraj brez pa hudo zabavni! Kamasutro le imej pri roki - če je ne znaš na pamet, ti, ti!!! - mični gospodični pa naj gimnastika ne bo španjolska vas, sicer se bodeta tako štorasto kobalila tam notri, da bo vsa mularija iz sosednje vasi hahljajoče spremljala zabavo skozi zarošene šipe.
In če misliš, da je orgazmičen užitek gnati konje čez tristo na uro po avtobanu, si se hudimanovo uštel.
Greva torej v ta pravega ferrarija, 12 valjev spredaj v nosu, 540 konjev na zadnjih radirkah, zgoraj brez, GTC-paket.
Tista cesta proti Idriji bode kar pravšnja, pa tudi serpentine čez Črnivec nudijo sladostrastne užitke. Za prve tovrstne vragolije pa naj ti ne bo žal penezov in se podaj na poligon - boš vsaj zagotovo ostal živ, in drugi tudi.
Češpljo pusti doma, ako nočeš svetle usnjene notranjosti polepšati z izbruhki.
Najprvo se spoznaj z živaljo in s cesto, vso elektroniko nadzora koles pusti lepo pridno pri miru.
Oster levi ovinek, gladek asfalt, prvi poskus: počasi pripelješ, počasi vstopiš v ovinek, ostaneš na svoji strani, počasi izpelješ, obe roki vedno na volanu brez premikanja, čelada obvezna. Ponovi dvajsetkrat, vsakič malo hitreje, ogrej gume. Slej ko prej ti bo pri izhodu iz ovinka prižgana ASR-lučka povedala, da bi brez elektronike zobal maline v nasprotnem jarku.
Vklopi SPORT MODE. Avto se zniža, amortizerji otrdijo, ASR zagrabi kasneje. Malo si zadrsal, bravo! Tisti čudni duh niso tvoje neumite noge, to je zadah navdušenega pnevmatičarja, ki si mane roke, saj te bo jutri olupil za štiri nove gume.
Najvišji level: izklopi ASR. Elektronike nimaš več, le še pedale in ročno. Ne pozabi na trtico, sedi globoko nazaj, da boš v ledjih čutil, kam zverina rine.
Nažgi po ravnem do 8 K obratov, 150 na uro, pogled naprej. Pohodi zavoro na vso moč, naj zagrabi keramika, trikrat hitro z levo roko polopatkaj navzdol do druge prestave, odločno suni volan v levo, pogled v smeri ovinka. Dihaj, dihaj, s plinom ga nežno počez postavljenega pripelji do izhoda iz ovinka, leva noga pri miru, volan vijačiš v nasprotno smer. Zravnaj in udri po blagu.
Eno uro tovrstnih vaj na dan naj zdravnik predpiše. Pacient se zdravo preznoji, adrenalin očisti uma in duha, srce orgazmira, pa še babe ne potrebuješ za to.
Inu na parkirišču, ko boš videl žareče očke mladiča, ki s tako silo vleče mamico za roko proti tvojemu avtu, da ji jo bo zdaj zdaj izpulil - takrat odpri vrata, naj se pobček usede, in mu pusti minuto sanjarjenja.
Se še spomniš začetka zgodbe, dragi bralec, ko je v salonu polikani Italijan lizal tla pred teboj, da si nisi umazal podplatov? Ne bo minilo mesec dni od prevzema nove igrače, kar ti pismonoša prinese pismo od Lukata. Onega malo prej omenjenega di Montezemola. Z originalnim podpisom, z globokospoštovalnimi pokloni ter izrazi vseobčega zadovoljstva in osebne sreče, ker si kapnil nekaj cvenka v njihovo blagajno.
Tudi če ti gre kot meni takole lezenje v rit na jetra, vedi, da globoko v tebi ždi pohlepna samovšečna zverinica, ki te je premamila, da si se spustil v to racionalno povsem nedopustno nakupovanje.
Privošči zverinici igračo, v zameno ti bo dolga leta božala in razvajala dušo.
Sem rekel igrača? Hudika, zdajle imam dirko na Xbox Live - bodi v cvetju, dragi bralec!

Test Drive Unlimited - v živo! objavljeno: Joker 158
september 2006