|
Jutrišnji igrofilm
...
Sneti
Z minulim silvestrovim je nekoliko neopazno zdrknilo mimo plodovito leto za filme, narejene po videoigrah. Zabavali smo se ob posrečenem Warcraftu, ki se ni hotel spustiti v obračun z resnobnim Gospodarjem prstanov … ob izrisanki Ratchet & Clank, ee, Ragljač in Žvenko, ki ni bila presežek, vendar je kanalizirala šarm vsemirskega strelsko-skakalnega dvojca … in celo pri častihlepnem, toda pod črto sfaljenem Asasinovem nazoru ter rutinski animiranki Angry Birds. Januarja se je pak zaključila dolgometražna nanizanka Resident Evil, ki je zašla v že prav metafizične vode. In ne pozabimo kritiško spljuvanih, toda referenčno uživaških predlanskih Pikslov. Sandler si ni mogel kaj, da ne bi zagnojil s svojo pojavo simpatičnega luzerja, ki reši svet in dobi vročo bejbo, ampak saj ni bilo tako slabo, no!
Še manj otipljivi so številni drugi igrofilmi, katerih skupna točka pa je, da so pravice zanje kupljene in da so v različnih stadijih uresničitve. Če področja ne spremljaš, se bržda sploh ne zavedaš, kaj vse kanijo v bližnji futuri prestaviti v temne dvorane in na domače zaslone. Zajemi sapo, greva! Uncharted … Sly Cooper … Gears of War … Halo (ne, ni še mrtev, ravno zbirajo novo moštvo) … Watch Dogs … Sly Cooper … Last of Us … Kane & Lynch … Witcher … Division … Mass Effect … Dante's Inferno … Temple Run (ne, res) … Raving Rabbids … Five Nights at Freddie's … Splinter Cell (tega si posebej želim, edino Sama Ribiča naj ne igra Cvetlični vitez) … Deus Ex … Far Cry (pretvarjajmo se, da se Uwe Boll ni že poscal in posral po Skoviku) … Monster Hunter … Ghost Recon … Devil May Cry … Mortal Kombat … Metal Gear Solid … Heavy Rain (pravice so prodali že pred desetletjem, preden je igra izšla!) … Centipede … Tetris … Missile Command … Borderlands … Pokemon … in celo Gran Turismo. Osebno me čudi izostanek Raymana, Dragon Aga, Portala in Half-Lifa, ampak bojda se glede slednjih dveh z Valvom pogovarja vojnozvezdni J. J. Abrams. Katere gromozanske franšize še ni na seznamu? Call of Dutyja, kakopak. Vendar nikakor ne misli, da je Activision Blizzard glup. Ni, nasprotno. Kuro, ki nese zlata jajca in se bo koncem leta znova napotila v drugo svetovno vojno, nameravajo spremeniti ne v enega, ne v dva, ne v tri filme, ampak v celoten univerzum po zgledu Marvelovega in DCjevega. V ta namen je tvrdka ustanovila lasten filmski oddelek. Activison Blizzard Studios, ki ni bil odgovoren za Warcraft, temveč ima v portfelju zazdaj le TV-serijo Skylanders Academy. A vodita ga bivši šef od Disneyja Nick van Dyk in izkušena producentka Stacey Sher, ki je s Tarantinom delala na Šundu in Djangu. Njuni najemniki kartirajo več idejno in snovno povezanih kinoprojektov, ki ne bodo neposredno črpali iz iger, temveč se bodo zgledovali po njihovem vzdušju. Ustvarili naj bi film, ki bo kakor Black Ops zgodba v zgodbi, pa takega kakor Modern Warfare, kjer bo svet budno spremljal dejanja hrabrih komandosov, in križance med različnimi dutyjevskimi pristopi. WW2-tematiko omenjajo v povezavi s TV-serijo, ki bi dotično časovno obdobje in morda še Vietnam vpogledala po zgledu marvelovsko-netflixarske četverice Luke Cage – Jessica Jones – Iron Fist – Daredevil. AB Studios naj bi se pri tem ne omejili na Klic dolžnosti, marveč naj bi posegli še v druge svoje licence, med katerimi v prvi vrsti omenjajo Stacraft in Overwatch. Če je Sonyju uspelo narediti dolgometražno izrisanko po Ratchetu, ni vrag, da ne bi konkurenci česa podobnega uspelo storiti z neverjetno priljubljenim Overwatchem, magari s kitajskim denarjem. Slednji bo najverjetneje financiral Warcraft: The Movie 2, saj je prvi v Aziji zaslužil rekordne novce. Bo sin Davidu Bowieju kupil zlat nagrobnik. Pokalo, hrumelo in zamahovalo se bo torej z vseh koncev, sam pa si želim, da ne bi šlo le za spektakel in golo zabavo na prvo žogo, temveč da bi imeli igrofilmi jutrišnjika dejansko kaj povedati. Mogoče je to tista lekcija, ki pride po tem drugem valu. |
|
|