Revija Joker - Hiša v hiši

ČLANKI
Hiša v hiši
...
V križastem meniju Sonyjeve tretje sobne bajsike že slabo leto ždi hišasta ikona, ki obljublja spletno druženje, virtualno stanovanje, grupno igranje in vsakovrstno krajšanje časa. Podnajemnik Case poroča iz Playstation Homa.

Če si zadnjih pet let preživel v orbiti okrog Neptuna in docela spregledal porast dru­žabnih spletnih skupnosti, kot so Facebook, MySpace in Netlog, moraš najprvo vedeti, kakšne baže izdelek Home sploh je. Do ideje zanj so Sonyjevci prišli v času, ko je bil na abakih Second Life (več o njem v Jokerju 166 ali na stranki, id 3856) v močnem zaletu, saj je dnevno beležil stotine novih uporabnikov. Vodilni možje japonskega velikana so se pri iskanju navdiha ozrli malo k enim socialnim servisom, temelječim na inter­­netnih brskalnikih, malo k drugim, ki so izvirali iz iger. Naposled so sklenili, da bi bil na mestu nekak­šen samosvoj hibrid.

Aktivnosti, ki niso vezane na čvek, špilanje, lišpanje avatarja in nakup pohištva, v Homu ne mrgoli. Kljub temu pa vzdrževalci občasno organizirajo kak zanimiv dogodek. Veselo je zlasti na praznične dneve (noč čarovnic, božič), ko se odvijajo partiji in tematsko oblačenje, poleti pa je bilo v Domu moč spremljati E3.

Namen Doma je bil že od vsega začetka daljnogleden in večstranski. Po eni plati bi z izdelavo poligonskega, grafično bogatega družabnega okolja na svoji sobni drkalici prvi ponudili nekaj, za kar konkurenca ni imela načrtov. Po drugi bi lastnikom konzole PS3 dostavili načeloma brezplačno alternativo funkcionalnemu, toda suhoparnemu vmesniku XMB, ki nudi le tekstovno in govorno interakcijo s kolegi širom oble. Nenazadnje pa bi z eksponentnim množenjem vsebin, ki se tičejo špilov in Sonyjevih ter ostalih intelektualnih lastnin, pri kupcih krepili zvestobo blagovni znamki. Načrt, kot sešika.

Hiša v hiši objavljeno: Joker 196
november 2009