Revija Joker - Svoboda gibanja

ČLANKI
Svoboda gibanja
...
Sneti razkrije, kako s priklopom miške in tipkala na PS2 ter xbox daleč bolj uživati v prvoosebnih streljankah, tradicionalno obsojenih na inferiorni plošček.

Igranje prvoperspektivnih nažigačin, ki jih je na konzolah vse več, je z joypadom nujno zlo. Naveza miške in tipkovnice je enostavno toliko natančnejša, učinkovitejša ter udobnejša, da plošček nima za burek. Pa so brihtne tajvanske glav'ce pogruntale - zakaj ne bi ljudekom omogočili tega, da bi na omiljeno obtelevizorsko drkalico priklopili podganico ter klamfalo? Res je sicer, da PS2 že vsebuje dvoja vrata USB, kamor je moč zadegati prav dotična poveljniška artefakta. Vendar mora za njiju rabo špil vsebovati namensko podporo, čemur je tako le pri peščici naslovov, in še to starejših (Q3, Unreal Championship). Podpora USB-tipkala in mišaka se je v novejših nekam izgubila, tako da vam siljenje teh v uesbe-porta prav nič ne pomaga. Xbox pa, čeprav je v bistvu PC, takih reči sploh ne požegna. Ergo, Tajvančki tu d reskju! Blagovna znamka smartjoy, ki jo trži hongkonška spletna veleštacuna Lik Sang, med drugim zajema vmesniški pripravici, imenovani smartjoy frag. Zelena je namenjena xboxu, modročrna playstationu 2 (gamecube izvisi), obe pa naredita tisto, za kar bi marsikateri lastnik konzole, ki rad igra fpsje, ubijal - z drkalico povežeta standardno PCjevo tipkalo in miš ter tako simulirata običajni džojped. Mokre sanje o poštenem igranju Hala 2, Dooma 3, Unreal Championshipa 2 tako meso postanejo!

Svoboda gibanja objavljeno: Joker 145
avgust 2005

poglavja članka:

Uvod

Nazarenski preskok