Revija Joker - Školjka pustolovka

ČLANKI
stranka » članki » drkamož - tematski članki » Školjka pustolovka
...
Navi spodreca krilo in zabrede v povodenj avantur, ki je zajela nič hudega sluteči DS. Skoraj ji zdrsne, a se s perescem v zadnjem trenutku zavihti na suho.

DS ima na papirju odlične lastnosti za igranje pustolovščin. Dva zaslona, od katerih je en dotikabilen, se zdita perfekt­na za pregledovanje prizorišč. V zraku je tudi krasna možnost, da bi igralec risal ali na podoben ustvarjalen način reševal uganke. Pozabiti pa ne smemo niti na mikrofon, ki omogoča pihanje, kruljenje in ostale sonarske aktivnosti.
Daljnovidni razvijalci niso prezrli priložnosti in o pomembnejših DSovih avanturah smo že pisali. Klasika je recimo serija o advokatu Phoenixu Wrightu (vsi de­li ocenjeni z nad 80), ki izvira z GBAja in DSovih po­sebnosti ne izkoristi preveč resno. Zato pa prinese obilico dobro preživetih ur ob neskončno simpatičnih likih, ki razvozlavajo kriminalne peripetije. Trenutno cepetamo ob misli na svež poganjek serije, Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth, kjer bo stil igranja drugačen. A kjer je dotikabilni zaslon pri Pho­e­nixu bolj kot ne nadomestek za tipke, ga znajo veliko bolje izkoristiti uganke Profesorja Laytona. Professor Layton and the Curious Village (Joker 176, 90) je čudovita košarica stotin logičnih orehov, ki so vpeti v privlačno zgodbo. Pri njih odgovore pišeš, dorisuješ in si tako izborno razgibavaš možgane. Opis drugega obroka, ki je podnaslovljen Pandora's Box, najdete v drkamožu. Na svoj način je prepričljiv tudi Hotel Dusk: Room 215 (Joker 166, 80), ki je po srcu interaktivna knjiga in kjer DS tudi držiš kot zvežčič. V igri iz prve osebe razkrivaš tajne s spomini in življenjskimi zgodbami impregniranega hotela. Njegova duhovna predhodnica je bila ena prvih avantur na DSu, Another Code: Two Memories (J146, 68).
Toda ker je poleg teh proslavljenk na police prikapljala še presenetljiva količina drugih predstavnic žanra, je prav, da si ogledamo, kako se pisana množica avantur obnese pri pustolovljenju na poti. Od njih smo si želeli predvsem bistroumnosti in hkrati udobja pri gnezdenju na mali konzoli. To pomeni tako razumevanje njenih omejitev kot rabo njenih prednosti.

Školjka pustolovka objavljeno: Joker 195
oktober 2009